![]() |
en wanneer hebben jullie toetsweek?
en hoe gaat het/ging het? hoeveel toetsen hebben jullie?
ik volgende week van maandag tot en met vrijdag. 8 toetsen. |
Oehh een nickchange. :D :cool:
Ik heb het volgende week. Ik heb vijf toetsen, een debat en een examenvoorlichting. :) |
Volgende week. Negen schoolexamens en een mondeling Frans, verdeeld over vier dagen.
|
Half april.
|
Deze week en volgende week.
Deze week twee en die van maandag heb ik al gehaald:d. Donderdag nog een en volgende week 4. :) |
Ik heb geen toetsweek, ik krijg mijn toetsen gewoon tussendoor. Eind november heb ik er weer twee.
|
Volgende week en de week daarop en ik moet per vak zo'n 650 bladzijden lezen/leren. Bah.
|
Deze week...
*zucht* |
over 2 weken, en dan heb ik 2 hele toetsen
|
Ik heb m'n tentamens gewoon tussendoor.
12 november is de volgende. |
Net gehad..... (Vorige week)
|
Pas in januari.
|
Ik heb geen toetsweek. Ik heb mijn tentamens aan het eind van ieder blok. Maandag heb ik een tentamen gehad. Op 20 december heb ik weer tentamens.
|
volgende week (en stiekem ook de week daarom, die eigenlijk bedoeld is als bufferweek en niet als tentamenweek :nono: )
|
4 nov. tot 12 nov
heb in totaal 5 tentamens, verdeelt over 3 dagen. |
vorige week al gehad
|
Vorige week al gehad :D
Nu lekker aan het genieten van vakantie.. en morge ga ik naar open dag tilburg? Nog meer mensen die er naar toe gaan? |
Mijn tentamenweek is in week 46 (8 november). Ik heb 5 tentamens. :(
|
6 december t/m 10 december is mijn tweede tentamenweek
|
In de week van 6 december...
heb dan 10 tot 12 toetsen waarvan 9 se's dat is mijn eerste se-week en dan 12 weken later weer en dan over 13 weken weer :p |
Van volgende week dinsdag tot de dinsdag erop. Ik heb deze keer maar 7 toetsen, al is het per vak wel veel leerwerk. :s
|
Van de eerste tot de vierde was het altijd in een van de laatste weken van het schooljaar, na de toetsweek hadden we gewoon vrij en hoefden we alleen ons rapport op te halen. Nu in de 5e (havo) heb ik geen toetsweek meer, maar wel examens natuurlijk :P
|
Deze week 2 tentamens. Bah.
|
Tussen 15 nov. en 1 dec. 4 tentamens
|
edit: ik heb er maar 7, omdat ik heel weinig AK heb gehad gaat de toets niet door en krijgen we hem pas over twee weken ofzo.
|
van maandag t/m vandaag (woensdag dus), maandag m&o en biologie, deinsdag natuurkunde 1, vandaag geschiedenis en engels. m&o ging niet echt goed, maar dat maakt niet zo veel uit, want ik kan het altijd laten vallen. natuurkunde of biologie moet ik echt goed gemaakt hebben, dan kan ik altijd de ander nog herkansen en geschiedenis en engels ging goed.
|
Twee weken geleden gehad, had één toets.
Nu pas twee weken na de kerstvakantie weer geloof ik, dan heb ik denk ik weer één of twee toetsen en een CITO luistertoets ergens eind januari. (Maar ik volg dan ook maar vijf vakken) |
Volgende week, 10 toetsen. Ik ben benieuwd..
|
Van 4 t/m 12 november, elf toetsen waarvan 4 SE's. Best relaxed toetsrooster, één dagje vrij en maar één dag drie tentamens, voor de rest allemaal één of twee, dus dat valt alweer mee.
|
Elke zes weken. Piece of cake.
|
Vandaag t/m 5 november
Ik heb 15 SE's vandaag al 2 gehad Wiskunde en Engels |
Pas in januari :p of ja... dan zijn er over 2 weken 4 tentamens gespreid. Daarvoor op 22 december ook nog een tentamen. Ja, in de kerstvakantie ja. :s
|
Volgende week, 9 toetsen.
|
2 weken geleden al gehad
|
Over 2 weken heb ik 6 SE-toetsen.
|
Volgende week, maandag t/m vrijdag. Heb in totaal 10 toetsen. Gelukkig daarnaast niet ook nog lessen [onderbouw wel :evil: ]
|
Over 2 weken, maar 2 SE's:)
|
Citaat:
|
over twee weken. Duurt twee weken en de 1e maandag en de 2e vrijdag heb ik tentamen :D rielekst.
|
Deze week, ik heb alleen geen tentamens :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |