![]() |
Tranen
Tranen.
Tranen, beginnen in mijn ogen als gevolg van het gemis. Tranen, rollen over mijn wangen wetend dat het over is. Tranen, sterven in mijn nek aan het verdriet ten onder gegaan. Tranen, beginnen opnieuw in mijn ogen om uiteindelijk in mijn nek te vergaan. Tranen, blijven van verdriet vallen totdat jij weer terug bent in mijn leven. Tranen, zullen pas stoppen als jij mij jouw liefde weer kunt geven. -x- Soapsie p.s Dit is wat minder een verhaal-gedicht...beter??? |
Iets te vaak tranen voor mij. Als je er nou gewoon een paar tussenuit haalt en het voor de rest hetzelfde laat? Volgens mij wordt het er dan wel mooier op. De tekst voor de rest vind ik wel mooi namelijk.
en eigenlijk vertel je wel heel duidelijk een verhaal met dit gedicht, hoor :) |
Tranen.
Tranen, beginnen in mijn ogen als gevolg van het gemis. rollen over mijn wangen wetend dat het over is. Tranen, sterven in mijn nek aan het verdriet ten onder gegaan. beginnen opnieuw in mijn ogen om uiteindelijk in mijn nek te vergaan. Tranen, blijven van verdriet vallen totdat jij weer terug bent in mijn leven. zullen pas stoppen als jij mij jouw liefde weer kunt geven. Zo ietsjes beter??? -x- soapsie |
Zomaar even over de herhaling alleen. Waarom niet gewoon tranen als titel? Waarom wil je het graag herhalen? Herhaling zijn al snel uitermate vervelend en je moet al erg goed zijn, wil ze sterk overkomen, tenminste, dat is mijn idee.
Wat de rest betreft, ik ben meer voor het beeldende, minder omschrijvend. |
Tranen.
Beginnen in mijn ogen als gevolg van het gemis. Rollen over mijn wangen wetend dat het over is. Sterven in mijn nek aan het verdriet ten onder gegaan. Beginnen opnieuw in mijn ogen om uiteindelijk in mijn nek te vergaan. Blijven van verdriet vallen totdat jij weer terug bent in mijn leven. Zullen pas stoppen als jij mij jouw liefde weer kunt geven. zoiets??? -x- Soapsie |
De laatste versie vind ik het mooiste, want in dit gedicht komt de herhaling niet zo mooi uit vind ik.
|
Thanx :D -x- Soapsie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |