![]() |
Spelletje installeren
Ik had een tijdje terug Medal Of Honor op mn computer staan...
Toen heb ik me verwijderd (volgens de un-insall methode) Nu probeer ik m te installeren , maar telkens staat er : Herstellen , verwijderen... Snap er werkelijk geen noot van... Waar kan dit door komen ? In ieder geval bedankt :) |
Doordat ie ooit op je PC heeft gestaan herkent het spel dat het er ooit op heeft gestaan..
Ik denk dat herstellen hiermee word bedoeld het spel opnieuw instaleren en dan de savegames herstellen |
Check eerst of de oude directory wel weg is (dus waar het spel eerst stond), want misschien kan ie het om een of andere reden niet overschrijven...
zorg er verder voor dat je het uit je register heb gegooid (goed) |
Haal ook alle bestanden van je desktop of uit het startmenu, daar wil hij ook wel eens moeilijk over doen als die er nog staan.
|
Herstellen lijkt me "voldoende" om het weer draaiende te krijgen; zoals McLaren al fijntjes aansneed zal daarmee waarschijnlijk bedoeld worden dat de eventueel bewaarde savegames weer hersteld worden...
|
waarschijnlijk staat de oude dir er nog incl. een paar log en uninstal bestandjes, gewoon die dir wegflikkeren en evt je register opschonen met system mechanic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |