![]() |
boy goes down
toen ik het voor het eerst wilde doen, ging meneertje opeens omlaag :(
ervaring iemand? |
Kan gebeuren, zenuwen. Wel dom dat je toen kennelijk het maar hebt opgegeven; als je even niet kan neuken betekent dat niet dat je geen andere dingen kunt doen of dat het een paar minuten later wel weer kan.
|
Persoonlijk geen ervaring (eerder het omgekeerde :bloos: ), maar het is heel normaal. Meestal zijn de zenuwen de boosdoener (oh, wat een eikels).
Ps Ik vind trouwens dat je een ontzettend leuke formulatie hanteerd. (y) |
idd gewoon lekker door knuffen enzo. wat kan jou 't schelen :D
|
yo dat zei ik er niet bij...
ik heb haar wel laten komen maar ik was egt opeens helemaal knetter.... nog peukkie gerookt op dr kamer maar nix mogt baten :confused: |
Het lukte helemaal niet meer? De hele avond of middag of wat dan ook niet en de volgende ochtend als die er een was ook niet? Hmm, dat is wel redelijk extreem.
|
ja ervaring mee; maar maak je niet druk dat is maar voor even de volgende keer en de keren daarop komt het goed. Je overwint je zenuwen zeer snel.
|
twas alleen avond... volgende ochtend stond hij er weer goed bij hoor.. :o
dank jullie mensen... kwas zelf btje van streek drdoor :bloos: gelukkig vatte dat meissie het wel lief op (y) |
gewoon zenuwen. gewoon nog een keer proberen :p
|
Kan nou eenmaal gebeuren.
Heeft iedereen wel eens last van denk ik. |
Citaat:
|
JA inderdaad, je hebt er niet echt controle over, als je je ervoor gaat schamen ofzo word het alleen erger. Niet ervoor drinken, dat kan ervoor zorgen dat je hem niet omhoog krijgt, zorg ook dat je voldoende uit bent gerust en dus wat energie hebt.
|
Dat kan inderdaad.
Gewoon de zenuwen :) (en als dit dan gebeurd krijg je vaak nog eens extra zenuwen waardoor het vaak helemaal niet meer wil lukken :D) |
Als je je er druk over gaat zitten maken wordt het er idd niet beter op.
|
Geen ervaring mee, maar het lijkt me het best dat je je er niet druk om maakt. Gewoon door knuffelen en vrijen en er niet aan denken. Als meneer dan niet vanzelf omhoog gaat dan moet je maar even aan de slag met je vriendinnetje, vindt ze vast niet erg... :)
|
Stutten met een tandenstoker? Ken het probleem niet, misschien was je niet op je gemak ofzo? Ik weet wel dat het helpt als je het met iemand doet waar je veel om geeft en geen taboes meer voor hebt.
|
Ohh, dat had ik ook de eerste keer met mijn huidige vriend!
Gewoon rustig aan doen en nog een keertje proberen. Lukt het dan nog niet? Het komt vanzelf! Gewoon veel oefenen ;) |
Citaat:
|
:bloos: ja ik heb het ook gehad de eerste keer (eik pas geleden nog).... het was eik geeneens mun vriendin :s ze begon ineens met (poging) tot pijpen.... Ik snapte er geen bal van, ik trek regelmatig in heb nooit problemen, maar toen, ineens uit het niets..... :bloos: ik schaamde me kapot...(ook al weet ik dat ik er nix aan kon doen. Toen ik het eenmaal een beetje vergeten was, zij een vriend van mij er un keer iets over... en toen bleek dus dat iedereen het wist :s sindsdien voel ik me er nogsteeds kut over en vermijd ik gesprekken over dit soort dingen liever.... (help)
|
mjah :) zelf niet maar vriendjes wel.. geen ramp.. bij elkaar zijn is leuk genoeg wat mij betreft :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |