![]() |
[hc] Justice
M.i beste hc band van europa momenteel.
Mp3 hier. (Binnenkort) Nieuwe lp op Lockin Out. Check het uit. En vooral: waardeer. Shows: 28 okt - Area 51, Eindhoven with Champion, Restless Youth, Draw Blank, My Reply 31 oct - Lintfabriek, Kontich (BE) CCR SHOWCASE with Dead Stop, Restless Youth, Internal Affairs, No Turning Back & Draw Blank. http://www.justicehc.com/ |
er is hier toch laatst nog een topic geweest voor die light in the dark mp3? desalniettemin vette band, helemaal als je het op discman hoort, kwam er laatst achter dat er veel leukere gitaardingetjes inzitten dan ik op het eerste gehoor gehoord had. ook live altijd feest :)
|
Leuke band, coole live act zeker.
Als we het over complete control records gaan hebben: Dead Stop is meer mijn ding. Note to self : restless youth moet ik nog checken. |
Your on thin ice. Thin ice....Thin ice....Thin iiiiiiiiiice.......Watch it....it's gonna fuckin break. BREAK!!
Man man ik word altijd gek als die band speelt. Zeker 1 van de gaafste europese hc bands van de laatste jaren. Demo en 7" beiden megavet. Vette covers....Something must be done van fuckin Antidote....shiiiiiiiit. Ik ben er donderdag duidelijk. Er moeten veel kids van dit board komen zodat ik iets heb om op te diven. |
Oja de 12" op Lockin Out is de 7" + demo. Nieuwe 12" op lockin out/complete control volgt later.
Leuke gitaardingetjes? Niet overdrijven he. |
1, 2, 3 JUSTICE !!!! \m/ :mad: \m/
ik down die shit y0. ik bedoel ik ben down met die shit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of gewoon helemaal geen grap, nog veel beter.
|
coolste europese band die ik live heb gezien.
dit weekend weer in Londen, COMPLETE chaos. |
ik ken alleen dat intro nummer
|
dan moet je het nummer hierboven downen! gast.
mijn favo justice nummer. 1. ligt in the dark 2. breakout 3. thin ice 4. die langzame! |
Ik ga volledig mee met dit rijtje. Hoewel breakout vervangen zou worden door de intro of desperate fight. Zeer "zotte" band.
|
rosa, hook je me trouwens op met een confetti kleur 7" van justice?
ik kan donderdag niet komen! XXX |
2...3....JUSTICE !
In het begin wist ik het nog niet zo goed (net als met Dead Stop) maar ben inmiddels om. Gave band. Edoch, NIET, de beste band van Europa. |
omgevormd in hengelo:
2 3 unity;) ach justice beste band europa? ze geven wel supervette shows weg, en het gaat ook altijd goed los daar, nummers zijn goed (alhoewel beginriff van anthrax is gejat), maar nog niet de kwaliteit van beste band op basis van een demo en een 7''. een dead stop bijvoorbeeld vind ik mijlen beter |
Dead Stop is ook veel beter infeite. Maar ach beide bands laten zalen ontploffen dus it's all good :cool:
Kroket? Confetti? |
2e pers, clear vinyl met extreem veel groene spikkels.
ik hou me aanbevolen!!! evenals voor de LP als die donderdag al te koop is... hoppa! |
Ik hook je wel op als rosa t niet al doet. LP? Fat chance. Dan zijn ze weg voor de releaseparty.
|
nou ja waarsch. speel ik zaterdag met Nothing done in belgië, ook justice erbij.
mooi zo! en ja die lp's worden vast zondag. |
zeer coole band met vette shows.
7 november in cafe de stam, Almelo. maar daar is al een topic over.. |
zaterdag; grobbendonk, belgie:
over time / turn the screw / nothing done / justice nothing done met mij op bas. |
Grobbendonk hahaha.
Zottegem bestaat ook naar verluid. |
geniaal!
raar land, dat belgië!!! |
klinkt wel aardig dat mp3'tje, maar ik mis het tempo een beetje.
|
Dat tempo zit in andere songs. Verhouding snel/midtempo is ongeveer 70/30 gok ik.
|
Friso die intro riff is niet van Anthrax maar van de BB en Cro-Mags gejat (waar Anthrax meer dan eens van gejat heeft).
|
Citaat:
dan heb ik me vergist thxn voor info. SOD heeft die riff overigens ook al eens gebruikt |
Citaat:
toch maar met sjarm13! |
Vind die vocals wat storend nog altijd, verder wel ok.
Maargoed, zal het binnenkort wel een keer live aanschouwen. |
Volges mij is hier wel eens een topique over geweest dat helemaal volgespamd werd. :o
|
|
Live is het gaaaaf !
Zin in vanavond. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde behulpzaam zijn. |
Hap hap.
|
Robin, pak eens een andere avatar.
|
volgende week vrijdag wordt de eerste keer dat ik ze zie!
eens kijken wat voor gekkenhuis "das podium" wordt :p |
hoogeveen wordt een coole show ja. afterparty in almelo de 7e? ;)
|
Hoogeveen word alleen lang niet zo gaaf als de Innocent op diezelfde dag maar goed.
|
hahaha! grapje toch? :p
|
|
Citaat:
Edit: voilá. |
Citaat:
hahaha jij weet what's up! |
Citaat:
|
Citaat:
|