![]() |
Donderdag Severe Torture in Eindhoven.
Severe Torture (death)
Stormrider (80's revival!) Isle of Man (death/math/jazz) donderdag 28 okt. entree: GRATIS tijd: 20.00 uur Gaslab - Universiteitsterrein Eindhoven www.tue.nl/sg Route: 5 min. wandelen vanaf Eindhoven CS: uitgang busstation, rechts aanhouden voor CZ langs, binnenring oversteken, voorlangs de Kamer van Koophandel het universiteitsterrein op via slingerpad, na Bouwkunde gebouw (grone glazen gebouw) rechts, eerste links. Buiten mij nog aanwezigen die mee komen heerschen? |
joe
|
waarschijnlijk wel aanwezig
|
Jaja, en dan mis je zeker weer heel perongeluk de laatste trein, en dan krijg je weer een gratis lift t.w.v. 180 euro. :mad:
:cool: |
van de partij.
|
Niet haalbaar, zeeland...
Heb trouwens afgelopen vrijdag er nog een album van gekocht |
gaaf, stormrider is echt de shit !
|
Isle of Man lijkt me wel gaaf
geweldige bandnaam trouwens |
haha jazz
ik wilde wel gaan voor isle of men maar moet werken helaas |
Isle of men is wel relaxt, heb ze een half jaartje terug gezien.
naam is idd, ook vrij droog En op de site is dacht ik een demo-tje te downloaden van "daddy I wanna be a rockstar", of zoiets, ik ga iig zelf zometeen even kijken, want hij is na de crash van mn pc verdwenen... |
Isle of Man (death/math/jazz) ....sounds my kinda thing. Wie weet.
|
Huh?! Waarom weet ik hier niets vanaf?? Tuurlijk kom ik, fakking gratis dude :D
|
Citaat:
|
*kick*
|
jaja. Ik vat wel de laatste bus terug naar huis, te lam om te fietsen. En ik moet toch werken morgen.
|
sgijt das vandaag.... :(
dat red ik niet meer, jammer.... maar ja, Severe Torture komt ook naar Groningen, dus check ik ze dan wel.... (y) |
\m/ tot zo.
|
Ja tot zo (Y)
|
:cool: (y)
|
Zo, das was zeer geslaagd. :cool:
|
Citaat:
|
't was gezellig.
Wel jammer dat testement ik ik de laatste bus gemist hadden zodat we half fietsend/half lopend naar leende konden :D |
Die dude van Isle of Man was de grappigheid zelve met z'n droge opmerkingen en nog droger hoofd :D
|
T was wel een leuke avond (y)
|
Citaat:
|
shit dat ik niet kon komen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
En tja wat betreft die oordoppen, k heb volgens mij al genoeg oorschade door jarenlang repetren en concerten zonder bescherming, dus ik wil het nog een beetje binnen de perken proberen te houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(die omschrijving was overigens ergens vandaan geplukt, die heb k niet zelf geschreven). |
ken je die kut reclame niet?
|
Citaat:
|
oh daarom snapte je hem niet:(
laat maar zitten dan:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat jij moet doen, langs de kamer van koophandel gaan!
|
Citaat:
kutreclame is dat |
ik was er ook!
het was echt zeeer heerschend! :cool: |
Heerschen is voor posers.
|
juice heten is voor mietjes
|
Citaat:
heel vervelend maar ik ben te lui voor een nickchange |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb je niet gezien Ielsch. :(
|
Citaat:
|
Was wel 1 van de meest geslaagde concerten van de laatste tijd. Gelukkig doet m'n nek het inmiddels weer.
|
Citaat:
|
Naja ik heb het gisteren vrij beschaafd gehouden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |