![]() |
=] Het nieuwe dogma -
|
Goede rijm!
En meer zeg ik er niet over, dat is niet aan mij besteed. :) |
Citaat:
|
Een goede kritiek op de No Logo-activist :)
Wie zijn de ketters in dit geval? ME? :s Gebouwen? :s Geweldig gebruik van het woord kruizen in ieder geval. Verder twijfel ik aan het woord strijders in de kerk-context. Gelovigen, loyalen, volgelingen, kruisvaarders, paladijnen, maar strijders? |
Citaat:
Tja, ik heb geprobeerd een onderscheid te maken tussen zij die de de strijd met woorden voeren en de verveelde middenstands-anarchisten op de barricades. De laatste heb ik daarom strijders genoemd, omdat dat precies is, wat ze doen: strijden - maar ook niet meer dan dat; relschoppen. Ik denk dan aan self-employed mercenaries. Wat de ketters betreft: dat laat ik aan de interpretatie van de lezer over. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Daaronder ligt nog een kritiek op mensen die er heilig van overtuigd zijn dat ze anti-globalist zijn, maar zelf nooit zich in deze problematiek hebben ingelezen. |
Citaat:
Ja, je bent er wel goed in om zulke gedichten te schrijven. (y) En ik blijf erbij dat ik je rijm geweldig vind. :) |
Ik hou wel van je gedichten omdat je je echt verdiept voordat je iets schrijft. Dat kan ik zeer waarderen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |