![]() |
wat is het meest romantische dat je vrien(in) ooit voor je heeft gedaan?
lama horen...
|
lama horen?
lama nadoen! |
Citaat:
|
Misschien meer L&R maar maakt mij nie uit :)
Hij heeft een keertje 100 kaarsjes voor me aangestoken en toen kreeg ik een heel lief kadootje..met mooi muziekje op de achtergrond..was echt suuuper :) |
Citaat:
love you (k) |
Citaat:
|
ahhhhhhhhhhhhhhh kan dr niet tegen me vriend gaat me dit weekend verrasssen maar ik weet niet hoe...nu word ik gek ( jaja ik weet als ik het zou weten dan was de verassing eraf maar toch )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Missbiatch en matrix: zouden jullie het chatten ietsjes in willen houden? Alvast dank :D.
|
Citaat:
haha, maja je hebt wel gelijk hoor ;) |
Citaat:
|
M'n ex vriend was een keertje erg romatisch...zucht ;)
Toen we het voor het eerst deden had ie allemaal kaarsjes in z'n kamer gezet...mooi muziekje op......heel groot bed met ook allemaal kaarsjes eromheen..... :D Het meest romantische wat m'n huidige vriend heeft gedaan voor me...hmz.... S'avonds een cruise gemaakt door verlicht Amsterdam en lekker een wijntje op de boot drinken met z'n tween....soms even buiten uitwaaien en naar alle lichtjes op het IJ kijken En ik had laast een ontbijtje op bed gehad. Hij stootte wel m'n drinken om maar het was lief bedoeld :D |
Citaat:
|
ikke gisteravond verrast kzeg lekker niet hoe :P
|
Hij had een dagje geregeld met de zeilboot samen met een pick-nickmand...en dan rustig ronddobberen
Leuk hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |