![]() |
Word je er opgewonden van ofniet?
Sinds kort heb ik en me vriendin rare streekjes uitgehaalt, we zijn 'gekke types' ze vond het lekker als ik iets plat in haar kutspleet stopte dus heb ik dat gedaan met me geheugen MB ram sticks(Ik was toch bezig met me pc bouwen dus ik d8 wrm niet) Heb ik gedaan, nu wilt mijn PC nie meer opstarte en geeft een run time error foutmelding. Maar dit is het nie mijn vraag was eingelijk of er nog mensen zijn die dit al eerder hebbe gedaan.
Ik weetnie zeker of ze het lekekr vond maar ze vind he twel altijd fijn als ik iets in haar kutspleetje stopt wat lang en best wel plat is en de geheugen (memory stick) kwam het als eerst in me hoofd en die lag ook al klaar voor 't grijpe.. Ervaring? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik wel eens mn moederbord als ik mn meisje verwennen wil.
|
Citaat:
|
uhh volgens mij heb ik die ook :|
|
beetje vreemd, of niet eej :cool:
|
Lijkt me eerlijk gezegd een beetje over the top :|
|
waar haal je et vandaan?als ik met me computer bezig ben, is het meestal niet als mijn vriendin aanwezig is.
als mijn vriendin er is besteed ik mijn weinig vrije tijd aan haar. en niet aan haar ÉN mijn computer |
Ik stop altijd mij webcam in mijn reet, net zoiets.
|
Citaat:
|
tuurlijk doe ik ook elke week :rolleyes:
|
Citaat:
Ik zeg oprollen als een pannenkoek en weer verder |
Ik vind 't wel gek ja, als je dingen in haar stopt en niet eens weet of ze het lekker vond. Als een meisje iets lekker vindt, dan laat ze dat toch wel merken.
Maargoed, nee, ik heb geen ervaring met memorysticks in mijn vagina. |
nou, ik heb een keer mn hardeschijf in dr gedownload en toen we aan ut upgraden waren, crashte de usb printer die in dr kont zat
|
Ik gebruik altijd meteen mijn philips flatscreen. Plat genoeg, werkt altijd! (y)
|
ik doe het met de boxen van mn stereotoren, lekker in mein arsch
tuurlijk laat ik die dr wel minstens een week inzitten :cool: |
Citaat:
|
Nieuw soort van virtuele Seks ?
|
volgens mij heeft ie de therm Cybersex een beetje verkeerd begrepen :evil:
|
h4x0r
|
---> hardware
|
ik had een voeding aangesloten op dr borsten... toen de stroom erop... ze staan nu nog steeds omhoog (Y)
|
Al die reacties maken me aan het lachen :o
:D |
Leuke ervaring allemaal, fijn dat jullie het allemaal met me delen.
Wat ik ook een keer heb geprobeerd is mijn Logitech Z-540 speakers set in haar kutspleet verstopt, je zet je volume op 't hardst, en je hebt een smooth geluid met een lekker bass. En btw, Je kan ook wat koelpasta op je lul smeren, en in haar kutspleet gaan, het is namelijk goed tegen de warmte en ze krijgt dan een hele lange orgasme.. :) Groetjes |
Hij staat er nog :D
|
ach als je een beetje into sm bent kun je ook zon oude pentium 1 uit zijn socket halen, omdraaien en met je snikkel erop meppen
gaatjes gegarandeerd |
weet je wat je een keer moet proberen? 220v op dr clit zetten wedden dat het zo kinky word dat dr haren spontaan overend gaan staan? echt vet
of raggen langs dr voeg met een toetsenbord lekker verschillend, of een hele muis in dr vagina douwen ... ook lekker (wel met scroller) |
Citaat:
Altijd wel handing om een watercooling setje te plaatjes bij haar anus en haar kutspleet.. |
Omg wat een onzin :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Okee, leuk topic, maar nu is het klaar.
En laat het posten van zulke foto's voortaan achterwege. :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |