![]() |
NFSU2 demo is uit
Ik heb hem zelf helaas nog niet mogen spelen (kutschool) maar hier is de linkos: http://www.gamershell.com/download_7376.shtml
veel plezier, edit: zeg ff wat je er van vind, heb ik tenminste wat om me op te verheugen. :p |
ben um aan ut downen, ben benieuwd
|
Citaat:
dus het duurt wel even voor ik hem heb |
Wanneer komt het echte spel uit?
|
Hopelijk zit er deze keer wat meer inhoud in.
|
Link is voor mij dood.
Hier is een alternatief: ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/NFSU2_Demo.exe |
Hmm veel gedownload zeker, met 5 kbps op dat alternatief. :p
|
tis echt een dik spel.. heb demo op psx2 gespeeld. hij heel anders dan de eerste
|
ps2 dan.
Neway, ik kan het niet helemaal vinden met hoe de auto reageert op de input van de controls, maar dat ligt misschien aan mij. Ik had het idee dat ik veel beter in 'drift' was dan ik nu opeens kan. |
ben hem nou aan het installen, plaatjes bij de installer zien er wel leuk uit, zal zo eens spelen :p
Edit: lol, als ik ga spelen dan is bijna alles zwart op de lichten na, dus ik zie echt bijna niks zal eens even drivers checken :p Edit 2: Nieuwe drivers gedownload, nu doet-ie het wel |
Citaat:
Vind 't behoorlijk sucken, de demo. Wat ik d'r zo van zie is het grafisch wat opgeleukt (met name de regen ziet er wijs uit) en het geluid is wat beter. Verder is de besturing nog steeds ruk; en het materiaal voorhanden is, zelfs voor een demo, maar karig. Nee, ondergetekende gaat 'm eerst maar eens lekker leechen voor ik daar mijn zuurverdiende centjes aan uit ga geven. |
|
Citaat:
hij's vet :) |
Ik heb vaak m'n ene hand op WSAD, en de andere op de pijltjes, en nou wissel ik vaak tijdens het rijden af of ik met W of met pijl-omhoog gas geef...bij GTA werkt dat prima, maar hier komt m'n auto bijna tot stilstand als ik dit doe. Doe ik iets fout of heeft iedereen dat (en moet ik dat gewoon niet doen)?
|
Citaat:
|
afwisselen:P kan je langer door zonder rsi?:P
|
ok en wat is nou precies het verschil met deel1?
Lijkt wel een updat ik zie echt geen verschil. Auto rijden nog steeds belabberd. Online is wel leuk, alleen wordt je niet afgestrafd als je tegen de kant botst, het is juist sneller als je botst dan dat je netjes rijd, beetje jammer. |
ik vind het ook niet geweldig, maar dat kan ook komen omdat ik sinds vandaag ook GTA: SA heb, die is natuurlijk beter :o
|
Het ziet er prachtig uit, maar het rijdt voor geen meter en je kunt fijn met 300 tegen een muur knallen zonder ook maar een krasje op je auto te maken. :nono:
|
Wat een tegenvaller die demo.
Ik hoopte eens iets te mogen customizen met die nieuwe opties maar dat zat er al niet in (zelfs niet met de gele shop) en alle andere shops lieten alleen een previewscreenshot van niets zien. Verder mis ik dat urban sfeertje van NFSU. Het komt op mij nu meer over als een GTA vice city omgeving. En inderdaad: De 'feel' van het rijden valt flink tegen. De outrun modus is trouwens wel leuk en de nieuwe draft stijl bevalt me ook wel. En de hydraulics zijn wel leuk. Ik hoop ook dat die accesoires ook nog iets extra's toevoegen dan zoiets als een style multiplier. |
Geef mij maar NFS1 :) Daar had je nog koele country en sneeuw-landschappen, en die mooie Vegas track. En de snelheid was enorm, wat vaak leidde tot spectaculaire crashes. De delen erna waren meer van hetzelfde, en weinig vernieuwends...
|
ik verheug er me zeker op..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |