![]() |
Ze wil nix meer met me te maken hebben:S
:( Help
ongeveer 5 jaar geleden had ik een vriendin, maar het is uitgegaan omdat ik moes verhuisen(de verkering duurde fukking 3 jaar). Nu heb ik haar gesien! Ze zit in de klas bij mn beste vriend. Hij heeft gevraagd aan haar of se me nog kent. Weet je wat se sei?: Ik wil nix meer met hem te maken hebben. En elke keer als ik haar een mailtje stuur of toevoeg bij msn verwijderd se me:S Kweet nie wat ik heb fout gedaan maar................ This suxxxxx man |
de relatie eindigde toen je acht was :eek: :eek:
|
zou je misschien in normale taal kunnen praten? Leest wat makkelijker :-)
maar je hebt dus van je 5e tot je 8e een 'relatie' gehad? knap... |
Dan was et 3 jaar geleden:S sorry :D
|
ik had die relatie toen ik 6 was en eindigde 3 jaar later
|
zou je misschien in normale taal kunnen praten? Leest wat makkelijker :-)
wat bedoel je daarmee? |
dat je onleesbaar schrijft
dad ju onleezbaar sgreivd |
Citaat:
|
Achja, hij had het natuurlijk ook druk met zijn relatie net in de periode dat de meeste mensen leren spellen...
Ach, het is zo lang geleden, jullie waren nog zo jong, misschien weet ze niet meer wie je bent. Of misschien vindt ze jongetjes vies. |
vanaf je 6e tot je 10e :eek: dat is toch geen relatie!
|
Citaat:
|
jonge... ik zou me er niet druk om maken en dat meisje lekker met rust laten...
ze verdient je niet. en het is tijd dat je over haar heenkomt (y) |
hihihi, mijn broertje is nu 8 en heeft ook al bijna 5 jaar een relatie :p:p. en hij is nog steed DOLverliefd:D
maar vergeet het gewoon, maak je niet druk. meisjes genoeg toch? en als je zo jong bent betekend een relatie niet zo veel hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry maar vind je zelf echt dat je over een relatie kan spreken?? komop je bent 13 en dit gaat over een paar jaar geleden zelfs..
lekker boeiend genoeg meisjes op de wereld! |
Citaat:
Meisjes zullen altijd irritant en onvoorspelbaar blijven. |
Knakker, je bent 13. Ga lekker op de slettentour zoals - bijna - iedereen dat wel gedaan heeft ofzo.
|
Citaat:
|
ik baal ervan dat mijn cola op is :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt kut voor je. :( Ik hoop dat je hier nog overheen komt... :( |
1: wat verschrikkelijk voor je.
2: kijk naar je topictitel en trek je conclusies. |
Het leven is hard.
|
Hobby's: BMX, Computeren, Flirten
:D |
Ik vind dit toch echt wel de Topic Van Het Jaar. (y)
|
Citaat:
|
met doktertje spelen ja.
|
:d :d :d
|
heb jij geen 'z' op je toetsenbord ofzO?
|
Forrest Gump says:
"Shit happens, so does getting a "z" when pressing the "z"-key on your keyboard" |
Grappig dat iedereen het heeft over 'had je toen al een echte relatie?!', terwijl hij dat nergens beweert...Ik denk dat hij gewoon 'verkering' bedoelde met hooguit hand in hand lopen, of bij elkaar thuis spelen :D
|
Citaat:
LOL Iemand van 13, jezus.... Dude, je zit nu op de middelbare school, ga daar mensen zoeken ofzo... |
Citaat:
|
vanaf je 6e tot je 10e dat is toch geen relatie!
misschien vind jij van niet maar ik denk dat je op die leeftijd best goed kan nadenken. |
Citaat:
|
Hmm ik heb nu wel weer een nieuwe lieve vriendin :D
maar ik blijf maar aan haar denken :confused: |
Citaat:
You PlaYaaH!!! :eEk: |
Lol dude whatsup :D
|
Dit is wel van toepassing:
".... " |
Citaat:
|
Zoals je misschien wel door hebt gaat dit topic niet echt de kant op, welke de bedoeling is. Daarom een slotje, want dit wordt een geintopic...
Even serieus nog: Je bent 13, hebt nog een heel leven voor je, daarnaast heb je nu een vriendinnetje/verkering (niet te verwarren met relatie), dus geniet daar nu van. Als je met dat ene meisje in je kop blijft zitten, maak het uit met je vriendinnetje van nu, want het is ook niet eerlijk tegenover haar dan. Dat meisje wil neits meer met je te maken hebben, ja, dan kan jij weinig meer doen dan dat accepteren. Nog genoeg meisjes die je tegen zult komen! Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |