![]() |
[jongens]Snelst wat je ooit bent klaargekomen tijdens de sex?
Veel jongens kennen het wel, tijdens het voorspel word eigenlijk TE geil, als je dan erin komt dan duurt de daad heel erg kort, minder dan een minuut ofzo.
Het is mij maar 2x overkomen en ik weet niet precies waar het aan lag, want met hetzelfde meisje kan ik ook wel 20-30 min door meestal. Maarja ik vroeg me af wie hier ervaring mee heeft (vast wel veel jongens) en wat de 'tegenpartij' dan ervan vond. (bij mij konden we wel erom lachen) |
Mijn eerste keer is sowieso altijd te snel.
Maar toch altijd wel een paar minuten minimaal :) (kheb mijn snelheidsrecord nog niet opgenomen :rolleyes: ) |
De keer dat ik egt veelste snel klaarkwam was tijdens m'n ontmaagding..
dat was egt van 'wow, hij zit erin'.. daarna duurde het egt nog een fractie van een minuut:P |
Wat Mazemouse zegt.
|
Wat Blood Fire Rage zegt. Sowieso heb ik de ervaring dat een orgasme met condoom om lastiger te voorkomen is, omdat zo'n ding altijd strak zit, waar je anders de druk er een beetje af kan halen zeg maar. Klinkt dit bekend ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, Ik zal wel een vreemde eend zijn dan. Misschien ligt het niet aan het condoom.. ik kan het niet echt zeggen, heb het nooit zonder gedaan.
|
Met een condoom duurt t bij mij t langst.
T snelst.. ach, soms na 5 minuten.. maarja, daarna weer flink lang om t goed te maken |
De eerste keer meestal binnen een minuut (zowel met als zonder condoom), de tweede keer echter (ongeveer 20 minuten na de eerste keer) kan ik wel 40 minuten lang stoten zonder klaar te komen.
|
Ik heb het niet gestopwatched.
Citaat:
|
Bij mij is het snelst dat een jongen ooit in mij is klaargekomen 4 keer stoten... Dat was na een mega lang en heftig voorspel, de eerste keer dat ik met hem sekste.
Gelukkig kon hij al vrij snel een 2e keer (en 3e en 4e...) :o |
10 sec
|
M'n eerste keer...binnen een minuut denk ik... ik schaamde me dood. Nu kan ik het een stuk langer volhouden gelukkig:o
|
Citaat:
|
Geen idee, een minuut of 2 a 3.
|
... dat het voorspel zo goed was dat ik binnen een minuut kwam.
maar dat gelde toen ook voor haar :p |
Exvriend lag toch ook wel paar x op binnen 2min ofzo... drama.. :|
|
Citaat:
|
mijn toenmalige vriend na 2 keer stoten... :o
(maar oke twas de eerste keer buiten (ook de laatste keer :P) en hij was heel geil en ontzettend zenuwachtig....) |
Wat hebben jullie toch tegen condooms? Hier maakt het erg weinig verschil of we wel of niet zo'n ding gebruiken. Het hangt er maar van af hoe ver hij al is voor hij in me komt, en dat zit echt voor een groot deel tussen de oren.
Na een rondje mondeling als ik net ben gekomen, wil ik hem meteen heel snel en heel diep in me, en dan duurt het misschien nog tien seconden ofzo. Dat vind ik dan helemaal niet erg, want zo stopt het bij mij niet maar komen we nog een keer in stereo. |
Citaat:
|
kortste tijd
oneindig nog nooit klaargekomen tijdens de sex |
Soms wisselt het wel. Als je elkaar een tijdje niet hebt kunnen neuken dan ben je allicht veel hitsiger dan normaal en als je dan eindelijk(!) weer in haar zit, dan wil dat nog wel eens heel snel gaan. En daarna ben ik een beetje afgekoeld dus neuken we weer wat langer.
Maar wat het kortste ooit was, geen idee. We hebben wel eens een 'wedstrijdje' gedaan en dat was vijf minuten ofzoiets. Ook leuk hoor. |
kortste tijd
4 minuten ofzo... was tering irritant, ik moest opschieten want mevrouw wilde slapen... en ik had nog wel zon leuk avondje geplant :( |
Citaat:
|
AHAHAHA :D (y)
geniaal hoeveel lol je kan hebben om 1 fout karakter :D |
Eerste keer: ja, dat was heel kort!
Maar wel super-eerste keer gehad. Duzz.... |
Citaat:
|
Citaat:
Het voorkomt rommel in bed. (y) Zo, dat jullie het weten. |
oww pffff de eerste paar keer kom ik altijd vrij snel klaar..... als ik wat minder zenuwachtig ben kan ik het nog wel mooi ophouden.. maar anders :bloos:
|
mijn vriend had t laatst ook, hij vind t kei erg vervelend, ik kon dr ech niej mee zitten, we doen nu gewoon dat als ie t snel voelt aankomen we ff rustig aan doen... helpt goed
|
Nou weet wel dat het best lang duurde bij mij en al helemaal met condoom om !
Maarja wat is lang??? |
Citaat:
Had 'm al zo erg opgegeilt dat bij de eerste beste 'beweging' het over was. En hij kon niet door (maar dat vergeef ik hem, het was leuk genoeg :p) |
Ik denk dat het wel binnen een minuut moet kunnen. Maar dan moet ie al wel in lanceerstand staan (y)
|
Bij deze dan voor de dames zodat niemand zich de eerste keer hoeft te schamen: Lees dit topic goed door :) het is heel normaal
|
Citaat:
Nee, ik ben blij dat het nu ook zonder kan. En het kan ook nog eens vaker zonder condoom, anders is er toch een soort drempel. Nu kunnen we in principe even snel neuken als daar animo voor is, en is het niet zo dat er voor iedere keer een rubbertje uit de mouw geschud moet worden. |
tis me denk ik 1 keer overkomen.. echt 10 seconden ofzo :D ik kon er ook wel om lachen, maar hij vond het niet leuk.. Ik had hem al een hele erotische massage gegeven namelijk.. waaronder het gevoelige plekje niet over geslagen natuurlijk ;) en tsja.. toen was het eindelijk zo ver.. en toen zei ie: ''godverdomme, je hebt me veels te geil gemaakt :(''
*lacht* :p |
Al die dames hier eerst hun vriendje opgeilen en het dan vreemd vinden dat een jongen snel komt :o
|
Citaat:
en dan al die jongens die hun meisje opgeilen en dat het meisje alsnog niet kan komen dan? jongens kunnen zich gewoon niet inhouden! ;) |
Citaat:
trouwens, wrom zou je het meisje neit tijdens het voorspel al 'n xtje kunnen laten komen(niet noodzakelijk, maar soms wel leuk:p) |
Mijn vriend heeft ook vaak dat hij te snel klaarkomt.
Opzich heb k er geen moeite mee. Maar het is niet altijd even leuk. Vaak de 2de keer duurt het WAT langer. Ben bang dat k het voor die tijd te geil maak. Iemand nog tips wat hij of ik kan doen? Condooms om doen is niet altijd even leuk.:S Record:20sec:P |
Citaat:
Wat justhanna zegt is natuurlijk onzin. :| |
Citaat:
|
ik kom ALTIJD veel te snel klaar. Dat is heel vervelend :(
Mijn vriendin geeft er niet zo veel om omdat zij heel makkelijk klaar komt en ik er dus voor zorg dat zij wel op andere manieren aan haar trekken komt. Maar ik heb ook nog nooit geprobeerd om nog een 2e keer te gaan. Kan je het dan meestal langer volhouden?? Dat zou wel beter zijn... Hoe lang duurt het meestal voordat je weer opnieuw kan dan? |
Citaat:
als je begrijpt wat k bedoel:P |
Citaat:
Gewoon een kwestie van oefenen,oefenen en oefenen:P Citaat:
Good luck! |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij als jongen binnen bijv. 30sec al klaarkomt. Is dat voor een meisje niet erg leuk ..lijkt mij? Bedoel "wij" moet ook aan onze trekken komen;) Niet waar vrouwen:)! |
Citaat:
Wat ik bedoel is, hoe kan het nou weer dat ik door vaak seks te hebben op een gegeven moment minder makkelijk (lees: minder snel) klaar kom? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |