![]() |
Het algemene Sims 2 topic #2
Omdat het andere topic vol was en er volgens mij genoeg interesse is voor een tweede topic. :)
Citaat:
|
damn.. ik wil eigenlijk ook wel sims2 hebben! Klinkt echt vet! Maar ik weet niet of mijn pc t aankan :bloos: Zijn er hier mensen die vinden dat hun pc eigenlijk niet zo geweldig is, maar waarop sims2 toch goed draait? :)
|
1 Sims, 2 Sims, 3 Sims, 4 Sims, 5 Sims, 6 Sims, 7 Sims, 8 Sims, 9 Sims
10 Sims, 11 Sims, 12 Sims, 13 Sims, 14 Sims, 15 Sims, 16 Sims, 17 Sims 18 Sims, 19 Sims, 20 Sims, 21 Sims, 22 Sims, 23 Sims, 24 Sims, 25 Sims 26 Sims 27 Sims, 28 Sims, 29 Sims, 30 Sims, 31 Sims, 32 Sims, 33 Sims 34 Sims, 35 Sims, 36 Sims,........ |
Sims 2 - 2
|
ik wil hem ook wel graag... ben alleen ook bang dat onze computer het niet aankan. Volgens mij zit ik wel aan de systeemeisen. Maar als ik zo al die verhalen hoor, klinkt echt superleuk!
(aan de eerste sims was ik ook wel erg verslaaft, dus zal dat nu ook wel weer moeten lukken :p ) |
Tsjah, als ik dat 2 er niet bijzet, dan krijg ik weer gemiep ;)
|
een kind is nu volwassen geworden en woont op zichzelf. haar vrinedje is inmiddels ook volwassen, dus nu kunnen ze wel woohoo-en (of oh jaa-en in het nederlands :p), maar als ik vraag of hij blijft slapen dan gaat ie niet bij haar in bed liggen :confused: hij blijft maar wat ronddwarrelen, moet ie dan per sé zn eigen bed? en zodra het 06:00 is gaat ie weg... :confused:
|
Blijven slapen is niet zo zinnig volgens mij, dan blijft ie gewoon rondwandelen. Je kunt beter naar een bubbelbad in een openbaar kavel gaan en ze daar laten whoo-hoo-en. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
waarschijnlijk krijg ik de sims 2 maandag of dinsdag :) ben nu al blij :D |
Bij die donkere familie in Droomzicht..die jongen en die vader, waarvan de moeder al was van gestorven...
Nou, die jongen werd bij volwassen en die vader was bij iemand anders ingetrokken..en die jongen was in dat huis blijven wonen..maar toen kwam ineens die geest van die moeder opdagen en zat ze te schreeuwen :s Boven haar hoofd zat zo'n gedachte wolkje met daarin het hoofd van die zoon met een rode streep er door heen..Denkt ze dan heel fout over hem ofzo? En wat kan je er aan doen? :s |
Zijn er hier ook mensen die Nvidia FX 5200 hebben, ik heb die, maar het beeld van The Sims is niet echt 100% goed (langzaam, vooral als er veel voorwerpen in een ruimte zijn) Zijn er ook andere mensen met deze probleem? (Ook met Halo heb ik dit probleem)
Enne, als mijn Sims trouwen kunnen ze geen trouwfeest geven, hoe komt dat? Op de plaatjes zie ik er dat een hele cerenomie gehouden wordt enzo... |
Ja, dat van dat trouwen snap ik ook niet helemaal. Misschien moet je bellen en dan feest geven --> huwelijksfeest?
|
Citaat:
Ik heb mij en mijn vriend gemaakt, en ons 'huisje'. Heel geinig :) Alleen heb ik mezelf een romantiek wens gegeven en wil ik dus continu seks :| Mijn vriend heeft een kenniswens, maar wilde meteen een baby :) Nu hebben we een baby gekregen, een meisje. Erg leuk :) Mijn Sim lijkt niet erg op mij, maar de Sim van mijn vriend wel heel erg op m'n vriend. Heel geinig :) Ik zal nog wel screens maken :P |
Oeh, tof maar eens een keer een poging doen met mijn derde generatie sims :)
|
http://home.tiscali.nl/berends/nuttelooz/christevez.JPG
Even voorstellen, van links naar rechts: Emma, Julie, Goofy de vader, Kirana de moeder met baby Joanne, en Alan. (Alan en Emma zijn de tweeling waar ik het over had.) Kirana is de enige (geadopteerde) dochter van een homo echtpaar die nog overbleef. De rest is weggehaald, inclusief de kleuter die al eerder bij een ander gezin was weggehaald :D Waar Goofy vandaankomt weet ik niet :D hij was er ineens en toen zijn ze uiteindelijk maar getrouwd, maar hij woont niet in de buurt en ook niet in de andere volgens mij. |
Citaat:
|
Oh, op die manieer :) grappig.
die naam :D |
ff een algemene vraag over The Sims II.
Heb je ook weekend?' Of werken de mensen nog altijd 7/7. Heb je nu ook echt vrij van je werk, etc? |
Citaat:
Hoe langer een sim ergens werkt, hoe meer vrije dagen hij krijgt (dan kan hij gewoon eens een carpool missen en thuis blijven, en verliest hij 1 vakantiedag) en een sim kan zich altijd ziekmelden, dat kost geen vakantiedag. Kinderen gaan doordeweeks naar school, in het weekend dus niet. Tieners kunnen bijbaantjes nemen na school en zo dus ook in het weekend komen te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis wel handig dat sommige sims nergens wonen. Dan trek je ze ook niet uit een gezin als ze gaan samen wonen. (y) :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je die spoken vervelend vindt, kan je de urn of de grafsteen gewoon verwijderen, dan blijven ze weg :) |
Mijn zusje heeft em laatst gekocht, ik vind er eigenlijk weinig verschil in zitten met het eerste deel, alleen dat het nu van een 3d engine gebruikt maakt. De sims blijft nog steeds een ontiegelijk uitgemolken game. (n)
|
Ja, en leuk :D
|
kan iemans mij even helpen? kan de sims namelijk wel op mijn computer? als ik op de eigenschappen klik staat er dit:
windows XP kloksnelheid 260GHz 448 MB ik heb in ieder geval nog wel genoeg ruimte op mijn computer, maar dit hierboven snap ik dus niet helemaal... |
Citaat:
|
Is er hier eigenlijk iemand die het nut van dat mediteren snapt? :o Mij ontgaat het iig...
|
nee, maar het ziet er erg grappig uit :D
|
Oh, dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Yoga (?) wel, daar krijgen ze lichaampunten voor toch?
Ben nu een mega huis aan het inrichten voor een zielige vrijgezel. :D Ik richt het meteen in voor als er een man bij komt wonen en kinderen. :) |
Citaat:
|
Mijn sims krijgen maar geen promotie:(
Ze hebben een wetenschaps- en gezondheids-carriere en hebben nog steeds het 'laagste' baantje terwijl hun inzichts & techniekspunten best wel hoog zijn. Ze hebben ook genoeg familievrienden (want die hoeven ze nog niet te hebben :p) Waarom promoveren ze niet? |
Citaat:
|
Ja, er is zo'n balkje waarin je kunt zien hoe ze presteren op het werk oid. Staat ook bij het tabblad werk.
Dus, ze moeten genoeg vrienden hebben (als er iets anders staat dan 0 is het niet goed). Ze moeten genoeg vaardigheden hebben (alle dikgedrukte rondjes moeten gevuld zijn). Ze moeten fit naar hun werk gaan. |
M'n sims gaan af en toe in bad en er vervolgens weer uit. Dat blijven ze herhalen totdat ik ze een andere opdracht geef.
Dus soms wel 20x het bad in en d'r weer uit :s Iemand die weet wat je daar aan kan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand ook een oplossing waarbij ik m'n bad gewoon kan behouden? ;) |
Citaat:
|
Mijn Sims gaan altijd maar heel kort in bad als het bad smerig is, daar worden ze dan niet schoon van.
|
Citaat:
|
Ik had voor de gein een tuinkabouter in de voortuin gezet, omdat het huis veel weg had van een boerderij.:p Wat gebeurt er, een familie vriend die is uitgenodigd loopt heel sneaky naar de voortuin en jat zomaar de tuinkabouter. Vervolgens wordt een familielid midden in de nacht wakker en je ziet dan linksboven een actie als "Tuinkabouter terugstellen" oid. En dit gebeurde een paar keer per week. Heheh :)
|
Hehe, wat cool, dat gebeurde mij nooit :eek:
In the sims 1 had ik nog wel eens een beer die uit vuilnisbakken kwam eten, maar verder... |
Het lukte me gister gewoon niet om een kindje te maken. :eek: Ze hadden het echt heel vaak geprobeerd, beetje raar.
Op het laatst heb ik ze eerst allerlei andere dingen laten doen en uiteindelijk pas een kindje laten maken. Toen werd ze dan eindelijk zwanger... :D En nou is het meisje-babytje geboren. :cool: |
De schoonmaakster is alleen maar bezig dat stomme aquarium te poetsen, verder doet ze niks. Kun je haar op een of andere manier wijsmaken dat die groen-uitgeslagen douche ook nodig eens een beurt moet hebben?
|
Citaat:
@Chimera: in principe maken schoonmakers normaal wel de rest schoon. Misschien eens zelf het aquarium schoon maken zodat zij het niet meer kan doen? Kijken of ze dan wel doorloopt naar de rest. |
Citaat:
Als ze toch niet wou kuisen, dan moest ze maar ontslaan worden en dat heb ik ook gedaan. Later heb ik haar opnieuw ingehuurd en alles wordt weer proper :) Wat ik wel heel vervelend vind, is dat de schoonmaakster de baby toiletjes niet wil uitkuisen, nu moeten mijn sims dat altijd doen en ze vinden het allesbehalve leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |