![]() |
[en] use and abuse of power
ik moet vrijdag een spreekbeurt houden voor engels over *use and abuse of power*
iemand een idee wat ik hier over kan vertellen.. ik kan dus echt géén engels :bloos: |
ik denk dat hiermee het gebruik en misbruik van macht wordt bedoelt?
wat dacht je van leraren die hun macht gebruiken om leerlingen te verkrachten. Door bijvoorbeeld te drijgen dat ze een onvoldoende krijgen als ze doorvertellen dat ze misbruikt zijn? zoiets mss? |
Citaat:
|
Well for example our queen is very good in it, she'll get anything by abusing her power, in the gouvernment, businesses, you name it :)
so I hope you see the difference of use and abuse but it happends a lot and I think you can sort that out yourself, you're not a baby anymore..so go find some articles, watch the news whatever :) |
*cough* Bush
|
Denk inderdaad eerst eens na wat je zelf weet of wil vertellen over gebruik en misbruik van macht.
Als je je blind gaat staren op het 'help, ik moet in het engels praten over 'use and abuse of power'', dan lukt het niet. Ga je rustig in het nederlands bepalen waar je het over wil hebben, kun je dat gewoon omzetten naar voor jouzelf simpel en te begrijpen engels. En dat hoeft dan niet letterlijk, als je eerst maar eens weet wat je wil zeggen (inhoud), kun je je daarna richten op hoe je het wil zeggen (vorm). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |