![]() |
DISSECTION, Metropool, do 09-12
Zweedse Satanisten, vers uit de gevangenis. Ik heb zo'n vermoeden dat Watain support is.
Voor deze band wil ik wel een principiele uitzondering maken an sich. Muzikaal heeft het mij altijd wel een plezier gedaan om naar te luisteren, en ik ben benieuwd naar hun live-prestaties. Nog meer mensen geïnterreseerd? Bron |
Klinkt eng.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tom :nono:
|
Hengelo is me wat te ver. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mails gehad?
|
Citaat:
Anyway, ik ga mooi naar de Baroeg, dan smijt ik een duif op een poser. \m/ :mad: \m/ |
ik ga een dag later naar de baroeg. er staat trouwens een deel van de ruwe versie van de nieuwe single online en die baart me zorgen: http://www.dissection.nu/sounds/maha...ali_sample.mp3
|
ja ach, beroepshalve moet ik toch wat metalconcerten meepakken;)
dit zal er 1 zijn, 3 x struikelen en ik ben binnen. die zanger vind ik wel een dikke mongoal, met zijn quasi donkere theorietjes over satanisme. |
Citaat:
|
Citaat:
HOOP HET ECHT, maar ik was toch wel naar Hengelo gegaan anders, maar dan kan ik met de fiets |
Voorzover ik kan vinden staan alleen Rotterdam en Hengelo bevestigd
|
Aanwezig in Rotterdam.
|
heel erg afwezig
|
Citaat:
|
rotterdam
dooie duiven :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik ga ze wel zien in de baroeg
|
Ik twijfel nog, het is echt een kut moment want ik zit midden in mn afsluitende examens dan.. Heeft ie een beetje kunnen oefenen in de bak? Want ik heb ergens nog een oude opname op video van een dissection concert, van voor dat ie gearresteerd werd..
Vooral Night's blood blijft een vet nummer |
Zeker niet aanwezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer van die zanger.
Verder doen jullie maar. |
Ik vind die zanger ook een volslagen mongool, maar hij heeft wel 1 van mijn favoriete albums allertijden gemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*up*
Wie gaat? |
ik ben d'rbij
|
Oh vermeld er ff bij waar.
Baroeg/Metropool Ondergetekende Baroeg. |
Metropool. Aankomende donderdag dus.
Te herkennen aan mij Buzrum shirt. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
veraaaaaassiiinnnggg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal er zijn in de metropool trouwens
|
Watain helaas niet helemaal meegekregen vanwege een kloterij voor de deur, maar ze speelden lekker. Gelukkig geen duiven herhaling van de goudvishal (y) Dissection was gaaf rrrrrr
|
casper zegt:
hoe was dissection eigenlijk? Roelof || XDLX! zegt: ik was letterlijk kwaad toen ik terugkwam Roelof || XDLX! zegt: wat een aanfluiting Roelof || XDLX! zegt: en daar dan 15€ voor betalen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |