|  | 
| 
 Verder gaan? Parijs. La ville de l'amour. Alles in deze mooie, karakeristieke stad brengt mij in vervoering. Ik houd van de heerlijke Franse cultuur en van de nuchterheid der Fransen die zelf niet door hebben kleine wandelende kunstwerkjes te zijn. Ik ben hier samen met jou, mijn allereerste grote liefde. Parijs is gemaakt voor verliefde stelletjes. Met haar romantische restaurantjes en grand caféetjes,haar prachtige gebouwen en haar stoffige toeristenwinkeltjes.  Doorgaan of neuh? Ik weet 't zelf niet, of ik het nou leuk vind, of niet. :( | 
| 
 Een beetje te kort om er over te oordelen, maar tot "ik ben hier samen met jou" vond ik het best leuk! Maar daarna gaat het de cliche-kant op...:( Duivelaartje | 
| 
 Mja, je weet wat ik vind. Grim | 
| 
 Sluit me aan bij (de) duivel.. :)  :p | 
| 
 Ik vind het zeker geen slecht begin! Doorgaan edele vrouwe! Citaat: 
 | 
| 
 Hm lang geleden dak op letteren gereageerd heb  :s  vind er eigenlijk niets meer aan.. :bloos: :o Tis idd maar een klein stukje, maar het spreekt me best aan. Leuke zinnen, mja ben wel benieuwd naar een groter stuk :) | 
| 
 Ok bedankt. Ik ga nu verder schrijven, misschien zelfs wel voor de wedstrijd. Hier kan een slot op. | 
| 
 Mijn* , ga door ik wil weten hoe het verder gaat!! Anki | 
| 
 Idd, ik heb niet het idee dat dit kan leiden tot iets vernieuwends ofzo. Het maakt niet veel indruk om het zo maar te zeggen. | 
| 
 Citaat: 
 Duivelaartje | 
| 
 Citaat: 
 Grim | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |