![]() |
fruitshake
Heeft er iemand een recept voor een fruitshake? Maar dan wel zonder ananas of banaan!!
|
Men pakt 3 schijven ananas en een flinke scheut Pisang Ambon voeg de reepjes banaan toe en als laatste wat suiker.
Ik noem het de: "Lekkerwelananasenbanaan Fruitshake" |
Citaat:
:D |
Ik werk bij La Place en daar hebben we dus veel fruitshakes...oa...sinaasappel-peer, of een shake met aardbei, karnemelk en k geloof veel suiker...weet niet precies wat er allemaal inzit... Verder is er veel met banaan, maar je kunt bv ook sorbetijs in een bepaalde smaak mixen met bv kiwi of aardbei.
|
Citaat:
|
ik zou het gewoon zo doen:
Fruit/maak niet uit welke. Eventuel een drankje met de smaak ervan. IJs vanille ijs. Scheutje melk. In de blender en mengen maar . Klaar :) |
Citaat:
|
Wat ik doe:
aardbeien, vanille ijs, citroen sap, jus d'orange, en banaan.. en dan mixen <3 |
Citaat:
|
perzik met mandarijn en appel vind ik wel lekker maar dat deed ik altijd met yoghurt zodat het een smoothie werd.
|
volgens de reclame moet je bevroren mango's en frambozen in de magic bullet stoppen. Er een scheutje sinaasaappelsap in doen. En dan 1, 2, 3 seconden aanzetten en klaar is je sap.
:rolleyes: Maar ik denk dat t wel werkt. Gewoon dingen die je lekker vindt bij elkaar pleuren :D |
Citaat:
|
Citaat:
en sinaansappelsap en dan mixen. en dan heb je een Smoothie:O |
hier op Curacao hebben ze Batido....
en dat is een mix van ijsklontjes , beetje suiker , melk en fruit. Je kan ook zonder suiker doen , dat doe k altijd bij aardbeien. Maar je doet veel ijsklontjes, veel melk (niet te veel anders heb je 2 a 3 glazen:D) en dan zoveel aardbeien als je wilt. En dat door zo'n sijding..ik weet niet hoe zoiets heet:(...zo'n mixxer you know...en je hebt iets superlekkers:D en suiker moet je zelf bepalen k doe altijd voor 2 glazen ()grote glazen!!....1 schep suiker.. |
Wat een naieve mensen bestaan er toch.
|
Milkshake me ijsblokje is echt (n)
gewoon melk, fruit naar keuze, 1 geperste appelsien, suiker, bolletje vanille ijs...mixen En hup voor je het weet, staat de weegschaal weer een kilo hoger :D :p |
Yoghurt
Suiker 7-up(beetje) Melk Vanille ijs dan door de blender met het fruit wat je zelf wilt:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |