![]() |
Hoe kun je iemand tactvol dumpen?
Tell me :o
|
rot op
ik vind je lelijk je kan niet sexen etc |
Dit hoort op Liefde&Relatie ;)
Maar tactvol? Ik weet alleen afgezaagd tactvol: "Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" |
"Het gevoel is niet meer zoals het in het begin was... sorry... ik weet ook niet hoe dat het komt, echt niet!"
"Ik voel dat we meer gewoon vrienden zijn geworden, in plaats van dat je DE vriend/vriendin van me bent... sorry... ik weet ook niet hoe het komt, echt niet!" :D |
"Ik ben op een punt in mijn leven gekomen dat ik er geen reatie bij kan hebben" :rolleyes:
|
Het is niet dat ik je niet aantrekkelijk vind, maar je bent gewoon k*nkerlelijk..... jah, sorry.
|
Citaat:
|
'ik denk dat we toch niet zo goed bij elkaar passen'
'mijn gevoelens voor jou zijn veranderd/ik zie je meer als een vriend' 'het heeft zo lang genoeg geduurd' 'ik heb je eigenlijk gewoon gebruikt' 'je wordt vervangen door mijn lekkere buurjongen' enzovoorts |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon bellen en zeggen: ik ken je niet meer! en dan ophangen.
|
Citaat:
b: "Wie?" a: "Schatjuh?" b. "Die woont hier niet en ken ik niet, val me niet lastig!" Tuut tuut tuut... :p |
Citaat:
stuur dan een sms-je: het is uit, val me niet meer lastig |
Citaat:
|
niet.
|
Het gevoel is niet meer zoals het in het begin was... sorry... ik weet ook niet hoe dat het komt, echt niet
die heb ik nog te horen gehad, en toen ging ze er met een andere jongen vandoor :p |
"Sterf, vies kutwijf, sterf!"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets heb ik weleens mogen horen: "Ik ben de laatste tijd mentaal erg gegroeid.. En jij bent gewoon... Saai. :o Dussss."
De klassieker: "Het ligt niet aan jou maar aan mij...." "Om te weten of deze relatie tussen ons sterk genoeg is, zal ik eerst een hele tijd bij jou uit de buurt moeten blijven. " Tijdens de seks de ander steeds uitlachen en wanneer ernaar gevraagd wordt het ontkennen. Bewijsmateriaal droppen dat je zogenaamd vreemd zou gaan. Of ging dit nou over die vrouwelijke stalker? |
Citaat:
|
zullen we wel vrienden blijven? :cool: ghehe... nouja, ik ben wel bevriend met mn exen...
tactvol: eerst vertellen waarom hij zo geweldig is... en dan zeggen dat je eenvoudigweg gewoon niet meer verliefd bent en dat zelf ook kut vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(ik ben het niet met je eens...) en ik vroeg t niet eens aan jou... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I'm just not that into you
Zie Oprah vanavond :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wees weggejaagde apen! |
De standaardcliche's dumpzinnen :P
Ik ben niet meer verliefd op je.. Het ligt niet aan jou maar aan mij .. blablabla |
Citaat:
|
Citaat:
maar toch :o vind ik dat ik gelijk moet hebben... je wilt toch niet wachten tot na je huwelijk? (aaargh de gruwel) |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb maar 1 vraag... waarom? :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |