![]() |
Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen?
Ik ben bezig met een essay over homo emancipatie, ik vind dat homo's in het algemeen nogsteeds nietecht geemancipeert zijn terwijl het eigenlijk "heel normaal"gevonden zou moeten worden in een land als Nederland
Wat vinden jullie hiervan??????? |
Over 'in het algemeen' kan ik weinig zeggen, over wat ik er zelf over denk natuurlijk wel: 't zal me een rotzorg wezen. In mijn omgeving is het volgens mij over het algemeen ook wel geaccepteerd.
|
jammer dat je niet de optie hebt 'normaal, zolang ik het zelf niet ben'. maar ik heb nu maar op 'normaal' gestemd.
|
mijn imam zegt altijd dat we homo's vast moeten binden en met het hoofd omlaag van een flatgebouw af moeten gooien.. als ze dan nog niet dood zijn moeten ze gestenigd worden
ik vind dat iets overdreven, ik ben niet tegen homo's.. ze doen maar lekker waar ze zelf zin in hebben |
Citaat:
|
ranzig in de zin dat ik er niet aan moet denken - net zoals ik aan sommige zogenaamde kinky seksvormen ook niks moet hebben :)
maar ik vind het wel normaal dat het er is :o Heel normaal, dus. |
heel normaal, het zijn toch ook mensen? ze vallen toevallig op hetzefde geslacht maar anders zijn ze niet..
|
Heel normaal :)
|
Het principe 'op hetzelfde geslacht vallen' vind ik aan de ene kant wel vrij normaal, maar omdat ik zo weinig homo's ken blijf ik het weer apart vinden...
Ik heb dus op 'anders' gestemd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |