![]() |
Basketballuuh!!
hej mense!
zijn hier nog een beetje leuke basketballers????? |
Als je geluk hebt reageert er wel eens eentje. Ik hoop het voor je!
Ikzelf dus al niet, al heb ik het vroeger op school altijd graag basketbal gespeeld. Ik veronderstel dat je het zelf wel speelt? |
Ik heb een tijdje school basketbal gespeeld. Elke week moesten we dan voor een tournooi naar een hal voor wedstrijden. Ik mog elke wedstrijd maar 1 minuutje meespelen :@. Toen we in de eindfase kwamen moesten we naar de appolo hal. Daar versloegen we iedereen tot we in de finale verloren. Het heeft niet aan mij gelegen want mn klote gym leraar van toen heeft me die hele dag geen 1 kleer laten spelen. Ben ik meteen ook voor nix meegegaan die dag. Maar ja toen was ik 10 , 11 of 12 dus ik ben het alweer vergeten bijna.
|
Ik vind basketbal op school heeeel leuk :D
Zelf zit ik op handbal, is ook heel leuk alleen is het vervelend dat de mensen tegen wie ik basketbal mij een beetje te ruw vinden :( Maar toch vind ik het een hele gave sport :D |
Van mijn 11e tot 13e heb ik gebasketbalt...
Misschien dat ik het weer ga doen zodra ik weer mag sporten. Ik heb t altijd een van de leukste sporten gevonden. (Ook omdat ik er niet de slechste in was zeg maar...:p) |
Speel nog steeds baskebtal! Alleen nu voor fun!
Heb hoog gespeelt...maar kreeg pfeiffer en toen ja..had ik geen zin om weer helemaal terug te moeten komen...dus nu maar gewoon voor de fun :D Huggg |
Speel al 10 jaar basket en doe het nog steeds graag .
Citaat:
|
Zo hoog mogelijk, wat er in die leeftijd catogorie was.
Citaat:
|
Ik wil misschien op basketbal. Ben nu al wel bezig, alleen ik geloof dat ze geen damesteam ofzo hebben..
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn ook clubs die wel dames teams hebben. Al zal t ff zoeken zijn denk ik. |
Ik basketball
|
oui oui jaartje of 4 nu
(y) |
ik ook :)
|
Ik hou nie zo van Basketballuuhh!
|
wat doe je hier dan????
|
Citaat:
|