![]() |
kleurlenzen
ik heb sinds kort kleurlenzen, en nou heeft de vrouw van de winkel gezegd dat je ze 30 dagen over een periode van een half jaar kunt dragen. maar nou vroeg ik me af hoe vaak je dan de lenzenvloeistof moet verwisselen als je ze bijvoorbeeld een maand niet indoet?
|
een paar keer per week zou wel handig zijn ja
maar elke dag niet, als je ze niet in hebt iig de kantine wordt steeds gekker... |
uhm.. L&G?
ik zou het niet weten.. volgens mij maakt dat niet zo veel uit... als je maar kijkt of de vloeistof niet opdroogt |
kun je ze niet 1 keer per week doen ofzo?
of gaat die lenzenvloeistof dan ''bederven'' ofzo? |
L&G idd (y)
|
Citaat:
|
i'm sorry, ik had daar net nog gekeken, maar ik dacht niet dat mijn lenzenvloeistofvraagje in de buurt kwam van sinaasappelhuid en slaapproblemen.
vandaar, maar sorry dus |
Citaat:
|
in een lenzenpotje stoppen met vloeistof erbij
|
Citaat:
|
die was nogal voorspelbaar van mij
|
Citaat:
|
dankudanku *buig*
you've been a great audience |
Citaat:
|
now stop it! :bloos: you make me blush
|
ik vond m niet leuk (y)
|
High Leen, doe je ze morgen in ? :D
aber hoewel, dan zie je ze misschien niet...kvin ze wel vet..., niet laten bederven das ist zonde :P |
Hoe duur zijn die krengen eigenlijk?
Ik wil wel helemaal witte kleurlenzen. <3 |
Citaat:
|
haha
kdenk niet dak ze in doe, ik zie bagger weinig door die dingen:D |
Citaat:
|
--> l&g.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je kunt ook gewoon ja zeggen |
wel mooi toch, hoe het onderwerp nu wel blijft bij lichaam en gezondheid.
Kaa, ik vond het een mooie overgang |
Citaat:
|
waarom zeg je het dan?
|
Och arme.
|
Citaat:
veel oprecht succes gewenst met uwe frustraties... byebye M.B.!! |
:(
nu heb ik nog steeds geen antwoord en ook geen frustraties, dus nu verveel ik me weer |
ik heb een kleurlens, die heb ik alleen in als ik uit ga. Dat is zo om de week, en tussen door vervangen ik de vloeistof nie. Gaat tot nu toe nog goed.
ff picca vervangen zoeken :D gevonden: http://www.citylife.nl/partypics/p1170.JPG bij blacklight licht die groen op. |
je moet om de 3 dagen nieuwe vloeistof erin doen
en ff schoonmaken als je niet weet hoe je moet schoonmaken moet je het ff zeggen |
Nou mensen, hier komt DE oplossing, ik heb zelf lenzen en vroeg het me ook af, heb het dus in 'handleiding' opgezocht:
je kunt ze in een lenzenhouder in vloeistof +/- 30 dagen bewaren, daarna vloeistof verwisselen en kan je weer een periode vooruit, hoeveel periodes staat er niet bij, twee of drie kan sowieso. :D en geloof het maar, ik doe het zelf ook altijd zo en is altijd goed gegaan :d |
en toen werd het stil... :D
|
ik heb nog nooit kleurlenzen gehad, maar ik vin het wel grappig.
Ik heb dus ook geen tips... Paris Hilton die heeft van zichzelf helemaal geen blauwe ogen, maar donkerbruine.. maar hoe doet zij dat dan? als ze die altijd in heeft? dan doet ze het anders als die vrouw tegen jou had gezegd... |
heeft iemand misschien een idee hoe het zit met de bolling van je ogen en gekleurde lenzen?
ik ben vorig jaar dacht ik, geweest vragen bij de pearle, waar ik mn gewone lenzen altijd haal..en ik wilde dus gekleurde lenzen bestellen. Maar ze zeiden dat mijn ogen te bol waren...Ik vond het nogal raar maargoed. Weet iemand misschien hoe dat zit? is dat dan te duur of iets? of moet ik gewoon eens ergens anders vragen? |
@ thatssarah: dan zal zij ze wel altijd inhebben, moet toch kunnen denk ik.
@ kleindraakie: volgens mij meten ze altijd de bolling van je oog en passen ze je lenzen daarop aan. tenminste, zo ging het met mijn (gewone) lenzen iig wel. het lijkt mij dat gekleurde lenzen niet zoveel anders zijn dan gewone, dus ik zou het gewoon ergens anders nog eens vragen, kan zeker geen kwaad. Bij mij is het ook eens voorgekomen dan ze in een winkel iets niet deden en in de volgende wel ,dus gewoon proberen zou ik zeggen. Succes! Liefs, Mij |
Citaat:
kleindraakie> heeft iemand misschien een idee hoe het zit met de bolling van je ogen en gekleurde lenzen? ik ben vorig jaar dacht ik, geweest vragen bij de pearle, waar ik mn gewone lenzen altijd haal..en ik wilde dus gekleurde lenzen bestellen. Maar ze zeiden dat mijn ogen te bol waren...Ik vond het nogal raar maargoed. Weet iemand misschien hoe dat zit? is dat dan te duur of iets? of moet ik gewoon eens ergens anders vragen? gekleurde lenzen kunnen niet worden aangepast of je betaald er heel veel voor net zoals dat het tot een bepaalde sterkte gaat kleurlenzen op sterkte zijn ook duurder dan normale kleurlenzen reken maar op de 60 euro voor een maand je kunt ze wel halen maar omdat je oogbolling afwijkt kunnen ze pijn gaan doen ( ik heb hetzelfde en moest daarom over op harde lenzen) |
ik bedoelde te zeggen: als je je lenzen in hebt gehad, elke dag schone vloeistof, nooit terugleggen ingebruikte vloeistif, maar als je je lenzen niet inhebt, kun je ze zo'n 30 dagen bewaren voordat je de vloeistif moet verversen. Zo is het mij in elk geval aangeleerd, andere manieren zullen vast ook mogelijk zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |