![]() |
[videobestanden] films inkorten
Ik ben echt een computer-analfabeet :)
Ik heb hier een film van 755 mb met als extentie .mpg. Ik wil de film branden op een cdtje van 700 mb. Wat is het verschil met een .mpeg bestand en kan ik de film eventueel inkorten zodat hij op een cdtje van 700 mb past? |
Citaat:
Neem eens een kijkje bij [centraal] audio & video of maak ff gebruik van de zoekfunctie van dit forum. |
Ik had al gezocht maar kon zo snel niks vinden. Ik heb de file al proberen te splitten met easy video splitter, maar dan krijg ik foutmeldingen.. maar zal wel even zo'n ander progje proberen te downloaden dan
|
Nou ik kan het antwoord daar niet vinden hoor. Kan je me misschien een tip geven? Ik heb al geprobeerd met easyvideo splitter en avi-mpeg splitter maar dat lukt niet :(
|
Citaat:
Maar als tip kan ik je wel geven om de zoekfunctie of google.nl te gaan gebruiken. In iedergeval, post verder bij [centraal] audio en video. Want daar kunnen ze je wel helpen. |
nja, je zou kunnen proberen te overburnen.
of ,als je het filmpje niet per se vanaf de cd hoeft te bekijken, de film ff rarren en branden. maar als je dan wil kijken moet je em wel unrarren op je harddisk lijkt me... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |