![]() |
Yogaa!!
Hey mensennnn Ik wil graag vragen of er hiero mensen zijn die aan yoga doen ..ik wil er zelf ook aan beginnen kan iemand me uit leggen wat ik daar precies allemaal moet en zo... kus mij :p
|
bang bang bang
|
|
Ja, is met 1 a.
|
nou ten eerste de kleur van je tekst :nono:
|
Citaat:
|
hoii wat vinden jullie van hockey
hoii wat vinden jullie van basketbal hoii wat vinden jullie van vechtsporten hoii wat vinden jullie van wedstrijdzwemmen zoek op sport of zo daar vind je vast genoeg topics over yoga.. |
sgat met kus mij bedoel ik niet dat je me moet kussen maar dat je een kus van mij krijgt hoef je geen moeite te doen ;)
|
Doe maar een speen in je mond, om te beginnen.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
jzues waarom is eidereen in deze topict altijd zo 'niet aardig'of iedereen chagrijnig probeer ik eens een keer aardig te doen zijn jullie shago maarja... Ik zou het wel fijn vinden als jullie wat aardiger deden ... kus mij
|
aaah kusje terug (K)(K)(K) (L)
|
luv uuuu!
|
yoga, het lijkt me wel wat eigenlijk:o
|
Sorry. :(
|
thefragile tenminste iemand die aardig probeert te zijn bleh wordt misselijk van bijna iedereen dan sluit ik de forum af hoor wat heeft het voor zin als iedereen maar shago gaat lope doen
|
luf joeeeww forevaaah
|
Citaat:
4evah wel aan de regels houden he :nono: |
Citaat:
|
waaaaaaaaaaaaaauw het helpt egt als ik wa zeg zijn jullie allemaal lief... nou dan sluit ik ut niet af kuzz voor iederrreeen(die niet shago is):P
|
Citaat:
|
kuzzjaaah
|
kan dat dan de forum afsluiten zeg maar wa hoorz
|
Wicca Gurly. Het is volle maan. Snel pak je fancy. Daar staan wel wat volle maan rituelen in. :rolleyes:
|
Citaat:
|
GODVERRRDOMME! :mad:
|
Citaat:
|
Uuh?
|
kijk ik ben geen wicca maar ik geloofde toen ik 11 was wel:S maar nu ben ik verstandig geworden(kuchekuche)ennnuh die naam was van toen... en had nu geen zin om een nieuwe te maken dus vandaar....:P Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziees
|
W0w doe jij aan wiCca wijFfiejj? koewl! :o
aai poesje aai poesje aai poesje |
is ut egt volle maan?
|
I dont want to know your name
I just want bang bang bang |
k doe niet aan wicca ik deeed aan wicca pas maar op of ik betover je als een kikker
|
je bent vast een enge kinderlokker van achter in de 40
:eek: |
heeeeeeeeey Sgatjes mijn zusje van 4 is in slaap op de bank gevallen dus ik ga haar naar boven brengen ik kom over 5 minuten of zo teruggg....Love you so much :rolleyes:
|
Citaat:
|
doeeei mopppieeee luf jooeeee
|
ik ga aan de Yoga met mijn economie leraar :cool:
|
Citaat:
jaaaa met Jansen:D ik had hem vorig jaar en hij begon de eerste les met ' ik houd van stilte' :cool: (y) :D |
ik wil wel yogaén met mijn gymleraar
:o |
Citaat:
oooh ik had op de basisschool een juffrouw waarmee we weleens yoga deden, en we hebben ook de mambo van de mambo no. 5 van haar geleerd! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik wil alles wel met mijn gymleraar doen :P |
Tering.
|
ik doe 2 keer per week een soort van yoga, maar dan zonder dat sprituele gedoe en met een strakke buik.
|
ik wil graag salasa of meregue leren dansen so gaaaf alleen yoga wil ik omdat ik te veel stress heb:S:S:S:S:S
|
dat spirituele is goed voor je geest en voor je stress wat dag je dan:P
|
Citaat:
|
Rot op trut ik doe aan yoga :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |