Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Gerets Naar Feyenoord been Naar Reak mallorca? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=99558)

Krugdinho 21-05-2002 18:05

Gerets Naar Feyenoord been Naar Reak mallorca?

klopt hier iets van ik heb namelijk net gehoord dat gerets assistent trainer wordt van feyenoord als dat zou zijn hoe zouden jullie dat dan vinden.
ik persoonlijk vindt dat feyenoord been moet houden,en niet zón larf van psv als gerets.

ZlatanSuperJood 21-05-2002 18:19

Dat is ongeveer even geloofwaardig als dat Johan Cruijff de nieuwe ballenjongen van Jong Veendam wordt...

-=©Mavie©=- 21-05-2002 18:19

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:
Dat is ongeveer even geloofwaardig als dat Johan Cruijff de nieuwe ballenjongen van Jong Veendam wordt...
LOL! :D

bram_05 21-05-2002 18:24

Jong Veendam is anders best een leuk team hoor :D:rolleyes:;)

Bertske 21-05-2002 19:20

In tegenstelling tot dhr Lodewijks heeft Gerets nog wel een beetje clubgevoel, dus die gaat niet naar Feyenoord....
Gerets schijnt bondscoach te worden van de Belgen(als de resultaten tegen vallen) of gaat mischien weer naar Standart Luik.

Live and Let Die 21-05-2002 19:55

Wat een onzin! Denk je nou echt dat een toptrainer als Gerets assistentje gaat spelen?! Kom op zeg, laten we het een beetje reeël blijven. Hij moet wel HEEL dom zijn om dat de doen!

Live and Let Die 21-05-2002 19:55

Citaat:

Zaagmanz schreef:

ik persoonlijk vindt dat feyenoord been moet houden,en niet zón larf van psv als gerets.

larf? in zijn periode als trainer (4 jaar geloof ik) 3 keer Kampioen worden dan ben je een topper!

Tofke_H 21-05-2002 21:23

Citaat:

Live and Let Die schreef:
Wat een onzin! Denk je nou echt dat een toptrainer als Gerets assistentje gaat spelen?! Kom op zeg, laten we het een beetje reeël blijven. Hij moet wel HEEL dom zijn om dat de doen!
Je haalt de woorden uit mijn mond. Het leven is toch gemakkelijk. :)

mobie 21-05-2002 21:31

Had Mallorca rond de winterstop geen verregaande intresse in Gerets??? Was in ieder geval een ploeg uit de spaanse subtop dacht ik?

Krugdinho 22-05-2002 07:44

ik heb het ook al gehoord hoor :)

ZlatanSuperJood 22-05-2002 12:30

Citaat:

Je weet toch wel uit welk land onze vriend Erik Gerets komt, he??? :D :D

DJ Incompetent 22-05-2002 13:15

Citaat:

larf? in zijn periode als trainer (4 jaar geloof ik) 3 keer Kampioen worden dan ben je een topper!

bij PSV in 3 jaar 2x, en in Belgie ook al 2x (d8 ik) met verschillende ploegen

Methuselah 22-05-2002 13:20

ik vermoed eerder dat ie dan naar Standaard Luik gaat, Gerets. Daar heeft hij jaren gespeeld, en ik denk dat hij één van de belangrijkste kandidaten is daar om Preud'homme op te volgen. :)

EmilioFCG 22-05-2002 14:25

Citaat:

Methuselah schreef:
ik vermoed eerder dat ie dan naar Standaard Luik gaat, Gerets. Daar heeft hij jaren gespeeld, en ik denk dat hij één van de belangrijkste kandidaten is daar om Preud'homme op te volgen. :)

ik denk dat hij eerder zou kiezen voor een europese subtopper zoals bijv. Mallorca

Kezmanian Devil 22-05-2002 15:50

Waseige vertrekt na het WK naar Standard(bron TT), Gerets bondscoach??????

Firebolt 22-05-2002 16:03

Die behaarde poot hebben we niet nodig :mad:

Kezmanian Devil 22-05-2002 16:13

Citaat:

Firebolt schreef:
Die behaarde poot hebben we niet nodig :mad:
Die behaarde poot heeft meer bereikt dan die grijze nicht van jullie(om maar ff jou woorden te gebruiken!).

2 titels bij PSV, een titel bij Club Brugge en een titel bij een andere Belgische club.

Nena21 22-05-2002 16:52

Citaat:

Kezmanian Devil schreef:

Die behaarde poot heeft meer bereikt dan die grijze nicht van jullie(om maar ff jou woorden te gebruiken!).

2 titels bij PSV, een titel bij Club Brugge en een titel bij een andere Belgische club.

Mjah......maar geen Europees succes :rolleyes:

En maar beter dat Gerets niet naar Rotterdam komt,we moeten geen overlopers!

Kezmanian Devil 22-05-2002 17:20

Citaat:

Celesta schreef:

Nee goed, maar dat is slechts 1 jaar dat ze dat gepresteerd hebben. En er zijn zoveel goeie coaches die geen Europese prijs hebben gehaald. Als Van Marwijk volgend jaar kampioen wordt of weer Europees succes haalt mag ie zich misschien vergelijken met Gerets.

Methuselah 22-05-2002 17:22

die andere belgische club was sk lierse ;)

en idd, khoor 't ook net, waseige naar't schijnt naar standard, nu zou gerets idd kans maken op't bondscoachschap in belgië :)

Kezmanian Devil 22-05-2002 18:31

Ik dacht zelf ook al aan Lierse, is de 1e niet-topclub die in me opkomt, maar ik kon me niet herinneren dat Gerets daar coach was. Maar goed, als je 4 titels bij 3 clubs in een paar jaar veroverd doe je het toch echt wel heel goed...

Tofke_H 22-05-2002 21:19

Citaat:

Kezmanian Devil schreef:
Waseige vertrekt na het WK naar Standard(bron TT), Gerets bondscoach??????
zou heel goed kunnen ;)

Koning Hay 22-05-2002 22:14

Citaat:

Celesta schreef:

*kuch* Patrick Lodewijks *ahum*

En raad eens wie Feyenoord in 1984 zowat in z'n eentje kampioen heeft gemaakt? Juist, die overloper uit Amsterdam..

ZlatanSuperJood 22-05-2002 23:52

Citaat:

Koning Hay schreef:

En raad eens wie Feyenoord in 1984 zowat in z'n eentje kampioen heeft gemaakt? Juist, die overloper uit Amsterdam..

maar das logisch natuurlijk...

Krugdinho 23-05-2002 07:29

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

maar das logisch natuurlijk...

omdat ie juli niet meer wilde en uitkotste

Patrycia 28-05-2002 11:01

wahahahah wat een praatjes allemaal
in augustus zullen we wel zien wie de supercup wint

FEYENOORD KAMPIOENEN !!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Lucky Luciano 28-05-2002 14:38

Citaat:

Patrycia schreef:
wahahahah wat een praatjes allemaal
in augustus zullen we wel zien wie de supercup wint

FEYENOORD KAMPIOENEN !!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

:rolleyes: :rolleyes: Denk je serieus dat Feyenoord van De Koninklijke wint??

Krugdinho 28-05-2002 14:41

Citaat:

darkshooter schreef:

:rolleyes: :rolleyes: Denk je serieus dat Feyenoord van De Koninklijke wint??

in de super cup zal real toch niet zo voluit gaan galatasaray won er eerst ook van dus we hebben een kans

MC 28-05-2002 15:02

Citaat:

Zaagmanz schreef:

in de super cup zal real toch niet zo voluit gaan galatasaray won er eerst ook van dus we hebben een kans

Denk je serieus dat Feyenoord beter is dan Galatasaray? :D;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.