![]() |
Gerets Naar Feyenoord been Naar Reak mallorca?
klopt hier iets van ik heb namelijk net gehoord dat gerets assistent trainer wordt van feyenoord als dat zou zijn hoe zouden jullie dat dan vinden.
ik persoonlijk vindt dat feyenoord been moet houden,en niet zón larf van psv als gerets. |
Dat is ongeveer even geloofwaardig als dat Johan Cruijff de nieuwe ballenjongen van Jong Veendam wordt...
|
Citaat:
|
Jong Veendam is anders best een leuk team hoor :D:rolleyes:;)
|
In tegenstelling tot dhr Lodewijks heeft Gerets nog wel een beetje clubgevoel, dus die gaat niet naar Feyenoord....
Gerets schijnt bondscoach te worden van de Belgen(als de resultaten tegen vallen) of gaat mischien weer naar Standart Luik. |
Wat een onzin! Denk je nou echt dat een toptrainer als Gerets assistentje gaat spelen?! Kom op zeg, laten we het een beetje reeël blijven. Hij moet wel HEEL dom zijn om dat de doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had Mallorca rond de winterstop geen verregaande intresse in Gerets??? Was in ieder geval een ploeg uit de spaanse subtop dacht ik?
|
ik heb het ook al gehoord hoor :)
|
Citaat:
Je weet toch wel uit welk land onze vriend Erik Gerets komt, he??? :D :D |
Citaat:
|
ik vermoed eerder dat ie dan naar Standaard Luik gaat, Gerets. Daar heeft hij jaren gespeeld, en ik denk dat hij één van de belangrijkste kandidaten is daar om Preud'homme op te volgen. :)
|
Citaat:
ik denk dat hij eerder zou kiezen voor een europese subtopper zoals bijv. Mallorca |
Waseige vertrekt na het WK naar Standard(bron TT), Gerets bondscoach??????
|
Die behaarde poot hebben we niet nodig :mad:
|
Citaat:
2 titels bij PSV, een titel bij Club Brugge en een titel bij een andere Belgische club. |
Citaat:
En maar beter dat Gerets niet naar Rotterdam komt,we moeten geen overlopers! |
Citaat:
|
die andere belgische club was sk lierse ;)
en idd, khoor 't ook net, waseige naar't schijnt naar standard, nu zou gerets idd kans maken op't bondscoachschap in belgië :) |
Ik dacht zelf ook al aan Lierse, is de 1e niet-topclub die in me opkomt, maar ik kon me niet herinneren dat Gerets daar coach was. Maar goed, als je 4 titels bij 3 clubs in een paar jaar veroverd doe je het toch echt wel heel goed...
|
Citaat:
|
Citaat:
En raad eens wie Feyenoord in 1984 zowat in z'n eentje kampioen heeft gemaakt? Juist, die overloper uit Amsterdam.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wahahahah wat een praatjes allemaal
in augustus zullen we wel zien wie de supercup wint FEYENOORD KAMPIOENEN !!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |