![]() |
KWT-uren
De KWT-uren zouden een voordeel moeten zijn. Er zijn namelijk 3 statussen te behalen a,b,c. C beteken geen KWT-uren, B betekend 1 of 2 KWT-uren en A is voor elk vak wat er een geeft er een te hebben.
KWT zijn uren waar je weg mag uit de les om vrij te nemen of in de bieb te zitten(die vaker gesloten is dan open), maar dan komt de ene grote fout. Als die leraar of lerares uitvalt moet je toch dat uur maken. Dus dan is het geen voordeel meer maar een zwaar nadeel want als iedreen al thuis is moet jij nog een uur werken. Als het systeem goed zou zijn dan zou je meer vrij hebben. Maar ook niet als je rooster wijziging alle tussenuren uitband dus je moet nog altijd blijven. Als je ze niet af hebt zal er erst een absentie brief komen en als je dien inet optijd in leverd wordt het gezien als spijbelen. :( Tegen het uitvallen hebben veel mentoren nu iets gevonden want je mag de meeste dan afstrpen dat is oke. Maar met die tussen uren wordt niks gedaan:jammer. Als er meer mensen zijn met dit soort loze regels vertel ze dan... |
:confused:
|
voor iedereen die hier dus niets van gaat snappen, kwt = keuze werktijd
ja wij hadden die onzin eerst ook, tot niemand meer kwam, toen werd het maar afgeschaft, het is echt onzin... |
bij ons heet het isb, en we hebben het bij elk vak wat me meer dan 2 uur in de week hebben, hebben we daar 1 uur isb van, mag je zelf indelen...
greetz Flamez |
bij ons is kwt dat je 2 uur in de week nog extra moet werken, dus gewoon in een tussenuur, en niet tijdens een les.
kwt+ is hetzelfde, maar dan 3 uur... |
Vorig jaar zaten we steeds te kaarten onder kwt..
Dit jaar doen we nog steeds niks, behalve de keer dat we het uur erna een frans-toets hebben. Dan is iedereen opeens hééél actief :D |
Wij hebben op school ook kwt, ik weet wel wat het is!
Alleen ik vond dit verhaal erg vaag, met dat a b c... Wij moeten 6 uur in de week in een kwt-ruimte intekenen, en daar word je dan geacht aan je huiswerk te werken (er staan ook computers :p ) |
Citaat:
maar idd KWT uren zijn prut en ik hoop dat ze bij ons ook snel verdwijnen. |
Citaat:
|
bij ons heb je elke dag 1 of 2 vaste kwt uren in je rooster. dan krijg je elke maand een kwtkaart en daarop staat naar welke lokalen/vakken je kan gaan. zo kan je dus extra uitleg krijgen bij een bepaald vak of je huiswerk maken, en je mag zelf bepalen waar je heen gaat. op die kwtkaart moet je dan af laten tekenen door je docent dat je bent geweest dat je bent geweest
|
Bij ons moet je per jaar 60 stempels/handtekeningen halen, wat zou neerkomen op zo'n 2 uur per week. Naja, de meesten hebben hun kaart al vol, en meestal komt het er op neer dat je met z'n 2en aan zo'n tafel gaat zitten, boek voor je open liggen, en gewoon de hele tijd verlullen. Maarja, soms is 't ook wel handig :)
|
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |