![]() |
geen fatsoenlijk gedrag!
een vriend van mij kan zich niet fatsoenlijk gedragen! wat kan ik daar aan doen???
|
negeren of hem de lessen sociale vaardigheden geven dan leert ie zich gedragen.
wand het kan goed zijn die ie zich voor iets of voor iemand schaamt. XXxxXXjes [Dit bericht is aangepast door she_devill (17-03-2002).] |
Citaat:
kan je misschien iets duidelijker zijn? In welk opzicht gedraagt hij zich onfatsoenlijk? |
het zit zo:
nick woont een uurtje hier bij mij vandaag hij zou vrijdag met een vriend naar een vriendin en mij komen maar omdat hij zich niet gedragen heeft! geschorst op school, grote bek tegen zijn ouders enzo. ik en die vriendin hadden al gezegd nick doe asjeblieft een beetje normaal want anders mag je niet mee naar ons en nu mag dat dus niet meer omdat hij geschorst en aan dat gedrag en wil ik proberen iets te veranderen niet dat het lukt maar het is het proberen waard! |
Nou ik zou zeggen ga samen met een vriendin en die jongen naar een sociale vaardigheidstraining..
Ik denk dat dat het beste is voor hem om zijn gedrag te kunnen veranderen. Wand het is het proberen waard om het zelf te doen maar het zal weinig resultaat hebben. XXxxXXjes |
Probleem: het is een aso.
Oplossing: je moet gewoon niet met aso's omgaan... Alex |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |