![]() |
vraagje over ongesteld en pil enzo
ik weet niet of het hier of in het pil topic moet maar anders verplaats je het maar...
Ik ben aan de pil en heb m de laatste keer doorgeslikt. Achteraf niet zo handig want de volgende keer als ik ongesteld moet worden dan ga ik een weekendje op vakntie met mijn vriend. Nu wil ik m niet nog ene keer doorslikken aangezien het slecht is. Kun je dan wel een week eerder stoppen ermee?? Alvast bedankt |
Dan is het niet meer veilig iig, kan op zich wel denk ik.
|
zolang jij na 2 strippen slikken geen stopweek houdt en nu doorgaat met strip 3 kan het prima en is het veilig. Je kunt dan stoppen met strip 3 wanneer je wil. Je moet minimaal 1 strip slikken zodat het veilig is, als je meer dan 1 strip slikt maakt het dus niet uit wanneer je stopweek houdt...
Het kan dat je toch doorbraakbloedingen krijgt, maar dat merk je snel genoeg. Als dat zo is kun je dan beter wel stopweek houden en het echt laten komen... piltopic trouwens... |
Piltopic idd.
Ik verplaats hem (nog) niet, omdat je hem dan kwijt bent. Je mag je post daar gewoon in plaatsen of mij een pm sturen dan voeg ik je topic er aan toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |