![]() |
Wat is Shangri - la?
Ik heb een nieuwe cd gekocht van (ICP) Insane Clown Posse.
die heet: The Wraith of Shangri-La. Wist niet wat betekende. The Wraith wel dat is geestverscheining maar wat is Shangri-la. kan niks bij google vinden dan alleen maar cd van mark kpoffer(ofzo) en een 5 sterren hotel. wie kan het mij vetellen? mvgt, Maradinus |
Dat hebben ze gepikt van Gerard "ze hebben ook mijn aars gelaserd" Joling!
|
Citaat:
oh oh dr heeft iemand de lolbroek aan zeg :rolleyes: |
Shangri-La is volgens mij zoiets als "het perfecte land" maar precies weet ik het ook niet. Ben t een keer tegengekomen in een boek.
|
Wat is een Geestverscheining?
|
Godver, ik heb het geweten! De legende van Shangri-La was nl. de basis voor Carl Barks' verhaal 'Uncle $crooge and the valley of Tralla-la'. Maar nu zocht ik het miniboekje waar dat verhaal instond en waar een inleiding bijstond over Shangri-La en nou ben ik het kwijt. :(
|
Geen flauw idee.
|
Het was inderdaad een legende over "het perfecte land", omdat geld en bezit en de deaarbijbehorende status en macht er niet bestonden. Van wie en waar dat verhaal komt weet ik dus niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
he nu ben je wel grappig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono:
Off-topic ruzie :p |
iemand heeft last van hoogmoedswaanzin :o
|
dat is een hotel in Bangkok :o
|
Camp David. :o
|
Het paradijs op aarde.
|
Citaat:
|
Dinges.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Evito. :D
|
Shangri-la is in een heeel oud spel (Might and Magic 4-5: World of Xeen, als je het perse moet weten) een stad onder de grond waar het allemaal goed is (behalve dat jij er komt ^^)
het zou dus best kunnen dat het van een of andere mythe o.i.d. is van een (perfecte) land/stad kweenie precies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een album van Mark Knopler (y)
|
haha, nee daar komt toch de naam niet vandaan...
|
Dat weet ik ook wel hoor ;)
|
ICP, koop daar geen cds van.
|
ik heb eerlijk gezegd de klok wel horen luiden, maar ik heb geen flauw idee waar de klepel hangt.
|
|
Ik heb dus die cd van Mark Knopfler, vroeg het me ook al af, maar uit de tekst kon ik als iets als "een perfecte plek" oid halen.
|
Citaat:
|
Éen of ander mytisch land ofzo.
|
Het is het paradijs op aarde, maar het is gewoon fantasie... een soort utopia :)
|
Citaat:
|
sangria?
|
Het huis van Charles Foster Kane, duhhh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |