![]() |
Rolschaatsdiscotheek?
Ik vraag me af of het in Nederland mogelijk zou zijn een rolschaatsdiscotheek op te zetten. Wanneer je kijkt naar die amerikaanse films zie je ze vaak voorbij komen, überblije muziek op de achtergrond (denk aan Grease) en een gigantisch gezellige sfeer.
Denk hierbij aan een skatebaan, een normale bar (open met uizicht op alle 'gezelligheid' aan de andere kant), en een gedeelte voor de 'rolschaatsdiscotheek'. Overdag dus een leuke plek voor kinderen, skaters ed. en 's nachts een leuke uitgaansgelegenheid voor mensen die het in de bestaande discotheken niet naar hun zin hebben, wanneer ze hier al binnen komen that is. Ik vraag me af of zoiets ook daadwerkelijk haalbaar zou zijn, en of er genoeg interesse voor zoiets is. Wat denken onze forummertjes hiervan? |
Rolschaatsdiscotheken zijn voor negers in een wit glimmend pak, met een enorme bos haar en een foute zonnebril, die op rolschaatsen in fluoriscerende kleuren op zo'n vloer met van kleur veranderende tegels uit hun dak staan te gaan.
Al met al best grappig dus, ik zou me best kunnen vermaken met het lachen om andere mensen. (y) |
Dat lijkt me nou echt niets (zonder sterf)!
|
daar ben ik vroega een keer geweest!
in NL gewoon :o |
Ja, lijkt me wel leuk voor een keertje, maar daar zal het waarschijnlijk ook wel bij blijven.
|
Citaat:
|
lijkt mij heel leuk eigenlijk:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, lijkt me supertof.. mag ik wel eerst mijn eerst maanden zakgeld aan bescherming uitgeven... Ik en rolschaatsen + veel mensen = bloed! :P
|
ik heb geen rolschaatsen :(
en rolschaatsen is stom |
ik kan toch niet rolschaatsen
|
Dat zou niets voor mij zijn. :)
|
Hoe oldskool :cool:
|
Haha, dat lijkt best grappig voor een keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me enorm zuigen.
|
Wegens gebrek aan betere opties: "Het lijkt me niets"
Ik vind het disco aspect als het op zichzelf zou staan niet zo leuk. Maar de combinatie met rolschaatsen weer wel, alleen hou ik er zelf niet van om te rolschaatsen. |
ik zie mezelf er iig nog niet naartoe gaan
|
disco = gebrek aan ruimte
dat laat zich niet combineren met rolschaatsen |
Misschien zou het wel leuk zijn voor een keertje.
|
Citaat:
Inderdaad ja, ik ben er vroeger ook wel eens gweest, was weer es wat anders, dan bowlen op een kinderfeestje ofsow.... maar waar die nou ook alweer precies zat... |
Uberstoer.
|
Het meeste schorriemorrie weet geeneens wat een rolschaats is.
|
Citaat:
|
ik vind forza vitesse wel wat voor jou
|
lijkt me opzich best grappig voor een keertje...
maar dat hoeft nou ook weer niet iedere week |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me best leuk voor een keertje.
|
lijkt me leuk als ze dr eentje neerzetten in utrecht ofzo, lekker centraal, daar kan dan iedereen heen
ik denk dat 1tje in NL wel genoeg is! |
leuk voor 1 keertje
|
Ik ga alleen als Tandpasta ook gaat.
|
Lijkt me wel leuk. <33333 skaten.
|
Ghe. Lijkt me wel leuk voor een keer.
|
Ik heb op optie 2 gestemd :) . Ik denk niet dat het dansen mij goed af zal gaan op rolschaatsen :| .
|
(n)
|
Nee, het interesseert me niets!
|
Das vragen om blauwe plekken.
|
dat is allemaal uit de hipppie tijd en daarom retro en tretro in hip dus is rolschaatsdisco hip dus vind ik eht leuk wan tik ga met de mode mee (y) :p
|
Een gewone discotheek vind ik al niets. Laat staan de rolschaatsdisco
|
Citaat:
|
Nee
|
In eindhoven zit er 1 :)
|
Neh, dat trekt me niet echt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |