![]() |
Zing jij?
Dit is gewoon puur nieuwsgierigheid..
Zing jij? (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? Wat voor stijl zing je? Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? En wie is je favoriete zanger(es)? |
Zing jij?
In 5 minute grind. http://www.5minutegrind.herejezus.nl/ (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? 19 geloof ik Wat voor stijl zing je? inhale-goregrind Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? het bereik van een wild zwijn / kat En wie is je favoriete zanger(es)? Wes nightmare Ben gibbard death cab/tps |
Citaat:
|
Alleen onder de douche.
|
Zing jij?
Nee. Nouja ik blèr wat mee met m'n muziek :p (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? 16 Wat voor stijl zing je? Indie/rock Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? Weinig, ik zorg ervoor dat anderen er geen last van hebben En wie is je favoriete zanger(es)? Zanger: Gary Lightbody Zangeres: Nathalie Imbruglia/Melanie C |
Zing jij?
ja (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? Van kinds af aan blèr ik al, maar qua zangles e.d. vanaf begin 14. Wat voor stijl zing je? T liefst softrock, maar pop e.d. vind ik ook best. Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? Ik ben n mezzosopraan, maar ik zie mezelf liever als alt. qua octaven: Géén idee En wie is je favoriete zanger(es)? Zangeressen als Sarah Bettens, Anouk, Tori Amos vind ik goed. En wat betreft zangers: de zanger van 3DD(naam weet ik niet, slecht he) En ach ja, er zijn zoveel goede zangers! |
Zing jij?
Ik doe aan stembandverkrachting ja. (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? 16 of 17 Wat voor stijl zing je? Death/black/thrash Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? Van op staart getrapte kat tot kapotte pleespoeling En wie is je favoriete zanger(es)? Abbath (ex-Immortal), Corpsegrinder (Cannibal Corpse), Dennis (Severe Torture), Bruce Dickinson (Iron Maiden) |
Zoiets.
|
nee
|
ik doe alsof ik zing
|
Zing jij?
als ik het nummer ken zing ik! (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? 10 of 11 Wat voor stijl zing je? maakt niet uit. Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? echt superveel En wie is je favoriete zanger(es)? zanger: Johnny Cash, Gerrie Roslie, Stiv Bators, Little Richard, Jim Ellison, Jimmy Durante zangeres: Cyndi Lauper, Grace Slick, Kim Shattuck, Kim Wilde, Deborah Harry |
Zing jij?
Ja maar niet meer professioneel. Ik heb wel in verschillende soorten koren gezeten ^^ en had een solo kunnen doen, maar we verhuisden :). Ik heb tem het 3e middelbaar er redelijk mee gespeeld, erna had ik geen zin meer en nu zing ik om de een of andere reden zo vals als een kraai. Ik snap ook niet dat ik ooit mooi heb kunnen zingen en 10en haalde, heel vreemd. (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? Pfoe. Kwelen al heel vroeg. Koorgedoe, 8 ofzo? Wat voor stijl zing je? Nu: waar ik maar zin in heb. Maar dat is meer kwelen dus dan zingen geworden. Heel vroeger: kerkelijke dingen, kerstliederen en kinderliedjes Koren op het middelbaar: vanalles, van Donna tem the Muppet Show. Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? Wat bereiken betreft heb ik geen idee. Maar vroeger was ik sopraan, in het middelbaar was ik alt. En wie is je favoriete zanger(es)? Nick Cave, Jonathan Davis, Skin, ik heb een voorkeur voor vreemde stemmen. Sinead O'Connor... |
Oh ja, @ Ereshkigal, heel leuk, maar het verneukt de layout nogal.
|
Alleen koren.
|
onder de douche wel
|
Ik heb twee keer in een kinderkoor gezeten, maar nu zing ik gewoon lekker voor mezelf. Ik heb geen bijzondere stem ofzo, al heb ik wel een groot bereik en ben ik muzikaal.
Wanneer ik begon? Nou toen ik kinderliedjes van de platen mee begon te zingen...? |
mijn stemkwaliteiten zijn niet verbluffend dus ik hou het meestal maar bij playbacken :o
|
Ik heb een bijna volledig ongetrainde stem, maar ik zit ongeveer tussen A en c1. Ik zou ooit nog eens een cursus stemvorming moeten doen. Iedereen eigenlijk wel.
|
klopt, maar ik vind mijzelf te slecht zingen om daar les voor te nemen. als je begrijpt wat ik bedoel:). Verder kan ik op zich wel zuiver zingen, alleen hoge noten worden niet altijd even mooi.
|
Citaat:
|
ja ik zing , hardrock/metal , mijn bereik word met de jaren groter..
|
Ik zing de hele dag maar wel heel vals.
|
Citaat:
|
ja ik zing...
Heel veel het is mijn passie eigelijk Vanaf jongs af aan al eigelijkk... en zit al bijna 3 jaar op een gospelkoor www.gospelkoorinsideout.nl ben sopraan, en bevalt me goed:) |
Citaat:
|
Ik zing altijd al, maar 'serieus' sinds mijn 14e ofzo. Ik zing alle stijlen, ik ben mezzosopraan (wie niet :)) en mijn favorieten zijn Björk, Siouxsie Sioux, Robert Smith, Dolores O'Riordan, Jim Morrisson, Thom Yorke..
|
Ik zing altijd mee op die oude nummers van stevie wonder (y)
|
Zing jij?
in mijn bandje ja. (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? vanaf mijn 15e begon ik er serieus aan. Wat voor stijl zing je? we maken pop/rock, maar verder zing ik gewoon alles mee wat ik mee kan bleren. Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? no clue, niet extreem hoog, maar ik kan wel hoog zingen. En wie is je favoriete zanger(es)? zangeres; absoluut björk. zanger; dan kan ik niet kiezen. paar namen die me het eerst te binnen schieten; james mercer, thom yorke, ian curtis, conor oberst. |
Nee, ik spit lairics :cool:
|
Zing jij? Jep. Ik heb muziek en leer daar veel zingen. Gewoon voor de lol. Al een aantal keer gevraagd voor bands, maar geen tijd voor. (n)Zing af en toe mee als guestvocals.
(zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? Geen id. Wat voor stijl zing je? Punk, maar dan wel melodieus :cool:. Alt. Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? Redelijk hoog. Heb nu wel last van baard in mijn keel dus is wat minder geworden. En wie is je favoriete zanger(es)? Dicky Barrett (Bosstones) , Joey Cape (Lagwagon) , Ted Bond (craig's Brother) , Roger (Less Than Jake) , Louis Armstrong, James Brown. |
Citaat:
|
ik heb koorzang op school
|
Citaat:
|
Citaat:
(misschien bedoelt ie alternatief..... :p ) |
Zing jij?
niet meer nu (zo ja) hoe oud was je toen je begon met zingen? 15 Wat voor stijl zing je? klassiek Hoeveel bereik heb je (omschrijf het, of noem octaven...)? hoge a En wie is je favoriete zanger(es)? heb ik niet geloof ik maar omdat het te duur was moest ik stoppen, heb tijdje zangles gehad en in een opera/operette/musical koor gezeten als 2de sopraan. altijd kut gevonden dat ik ermee moest stoppen, maarja kostbare zaak. |
Nou..
Vroeger zat ik zelfs in het schoolkoor. :o Nu zing ik alleen nog op mijn kamer of onder de douche. |
Citaat:
|
Ik zing alleen als er niemand thuis is. Hoe het klinkt hangt af van m'n bui en m'n brakheid.
Als ik me goed voel is het meestal nog wel om aan te horen en als ik me uitermate zielig voel ook, maar in een standaard bui klinkt het kut. Met peren. favoriete zanger: Thom Yorke (woah, origineel!), Rufus Wainwright, Richard Cheese, die gozer van Cake :cool: |
Citaat:
|
Ja ik zing wel eens, vooral in de auto, als ik in mijn eentje rijd. Ik denk alleen niet dat jij het wilt horen.
edit: oh wacht, ik doe ook backing vocals bij een cover met m'n bandje, maar die spelen we toch nooit on stage. |
Ik zing zo vaak.. vanaf mijn 1ste levensjaar ofzo? :p Altijd al gedaan. Helaas is mijn bereik niet erg groot en komen sommige noten er niet altijd even afgerond uit. Wat ik zing? Alles wat in me op komt, of het nu een bestaand nummer is of niet.
|
Citaat:
8 jazz, rock, pop weet ik veel Anouk |
ik ben de douche sinatra
|
Citaat:
Ik zing niet. Zingen is voor homo's. |
in de auto, en met concerten van gay rock bands zoals close second
|
Alleen in de auto
|
Alleen toonladders.
|
Citaat:
ja, ik zing. 19 jaar punk/hardcore kutherrie prince |
ik zing
was 3 toen ik begon, 14 met zangles vanalles, maar bij zangles meestal eltohn john, stevie wonder, de poppy shit bereik van minimaal 2,5 octaaf vaforiete zangeres is Kate bush favoriete zanger is Cedric Bixler-zavala ik houd van hoog, emotioneel en hard zingen :o |
Citaat:
23 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |