![]() |
Hoe kansloos
DubbelG
Komop zeg hoe kansloos is dit. Gejat deuntje, klinkt nergens naar, slechte tekst en slecht Nederlands. Bah |
Supervet!
|
HEEL KANSLOOS.. wie zijn er nou de racisten :S:S:S..
hun woordenschat bestaat alleen maar uit kanker dit kanker dat.. zo ken ik ook wel een liedje maken |
Hahah kankerzwarten! En vooral die 2de, nog mentaal achtergesteld ook. Ga maar een lonsdale trui kopen denk ik.
|
je moet niet alle allochtonen over een kam scheren
skinheads, lonsdale-dragers, racisten! Respect voor alle moslim terroristen!?!? |
(n) :rolleyes:
|
Kheb echt geen hekel aan buitenlanders, maar buitenlanders die hier gaan zeiken dat Nederland kut is moeten hun bek houden en optyfen
|
Gast je gaat hier toch niet serieus in. Komop. Deze gasten zijn even dom als die neo-gabbertjes. Of het is gewoon een goede grap (y).
|
Jammer dat m'n boxjes het niet doen. :(
|
|
Het grappigste is nog dat wij kanker racisten zijn, maar ondertussen 'rappen' zij kanker skinheads. :rolleyes:
|
Citaat:
|
:confused:
|
Buitenlanders met een boodschap.
|
deuntjes jatten is rock'n'roll!
|
fuck wat slecht
allemaal kapotschieten |
oh dit is echt vette humor!!
:D wat een talent!! |
kuchnekschotkuch
|
Damn, wat is dit geniaal. :D (y)
|
ik vind het prachtig
|
geweldig nummer
|
Citaat:
|
Citaat:
is dit serieus? |
nee dit is een grap van jack spijkerman
|
bwahahaha :D
*luistert nog eens* bwahahahahahahahaaaaaahaha :D ... ik lig helemaal krom hier :D |
Citaat:
|
whahahahaha! slecht... en het gaat over 'discriminatie' en hoe slecht dat wel niet is, en dan gaan ze zelf de hele tijd 'kanker' uitspreken, en ze discrimineren als het ware kanker. :p :cool:
|
grappig zeg
|
woooow :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
D-O-M heel dom zelfs...welk gedeelte snap je niet?? |
Citaat:
Oja: !!!!! altijd leuk, dat extra enthousiasme achter een stupide zin. |
wat een geniaal nummer!
ik hoop echt dat er een clip bijkomt die ik kan aanvragen op the box! |
Citaat:
|
Citaat:
maar t is gewoon 1 of andere rechtse mafkees die op marsmuziek oid (varieert een beetje per nummer) de meest belachelijke onzin uitkraamt zoiets?? |
Inderdaad kansloos ja... :rolleyes:
|
gheh, 't staat nu in de queue van slsk... ben benieuwd, veelbelovende titels. 'een duits dienstmeisje', 'bunker des aanstoots', 'voorwaar, voorwaarts!' + het vooruitzicht van rechtse teksten op marsmuziek. :D dit kan je bij voorbaat al niet serieus nemen.
|
Citaat:
(moet haast wel) |
zouden die gasten het begrip sarcasme uitgevonden hebben of is het gewoon kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zielig nummer, maar toch heeft het een doel.. teminste dat versta ik uit dit nummer :rolleyes:
|
Citaat:
En ook over jouw discriminatie van de woorden 'slecht', 'uitspreken' en 'als het ware' ben ik niet te spreken :nono: |
ahahahahaha :D
neee :D |
damn, wat een flow (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |