![]() |
Hoe bevalt GTA San Andreas
ik zag dat er nog geen topic was gemaakt over hoe die beviel,
ik krijg m vanavond:P op PS2. is ie egt zo goed als ze zeggen? of valt ie tegen? laat t me weten :p |
Zo goed als ze zeggen.
|
Kan best in dat grote topic lijkt me? Aangezien die nog (net?) niet vol is.
|
hij is choed en valt niet tegen
|
rijdne op een bmx is pas lauw in die spel
|
ik kan niet wachten voor ie op de pc komt. Ik zou best een ps2 willen kopen voor zo'n goed spel, maar de besturing vinnik niet cool op een ps2 (verder niks tegen een ps2).
Ik speel tot die tijd wel RCT3 die ik nu heb. :) |
Ik heb wat oude munten die ik nog moet verkopen. Daar koop ik dan maar gta van :)
|
Ik vind hem net als de voorgaande delen wel redelijk te pruimen.
|
slotje
dit kan evengoed in het oude topic, dus een nieuw topic is overbodig. en ik hem hem nu voor me liggen, gratis:cool: wel origineel (y) |
Citaat:
sterf |
Citaat:
|
heilig.
hij wordt echt steeds beter :p kan nu net homies mee in m'n auto nemen voor driveby's en heb een gangster chick die ook wil driveby'en :D |
Hij is echt onzettend goed ( en groot! ), heb em sinds vanmiddag met een pstwo. Leuke voertuigen (bmxjes tractoren goldwings etc.) gewoon te goed. kopen die handel :p
|
Citaat:
|
Zeker niet op de Gamecube, of niet?
|
Had ik maar een PS2, nu moet ik wachten tot de pc release. :(
|
op de pc is ie toch beter
|
Hij is beter dan ik had verwacht, en ik had verwacht dat ie heeel goed zou zijn :P
|
De postbode had vandaag geen pakje voor me :( kan ik nóg een dag extra w88...
Al vermaak ik me wel prima...gewoon lekker VC weer spelen :D |
KHEB M:P:P:P
Hij is te ziek:D niet normaal 1 woord: GE-NI-AAL enigste nadeel is dak m op ps2 heb, daarvoor nog nooit zon controller in me handen gehad, das wel ff wennen ;) |
Citaat:
|
ben ik nou de enigste die hem vind tegenvallen?
jullie nemen met te veel genoegen ;) |
hij lijkt me geen zak aan, na gta 3 heb ik alles wel gezien
|
Citaat:
|
Citaat:
met je rechterhand. Veel beter. |
Citaat:
|
PC of Xbox, op 1 van die 2 versies zit ik te wachten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Richten gaat op de pc makkelijker, maar voertuigen besturen, en vliegen met heli's en vliegtuigen vind ik op de ps2/xbox beter.
|
anologe knoppen en stick zijn masterlijk, je kunt veeel een veeel beter autorijden (en dat is toch het hart van GTA)
|
Heb hem even gespeeld bij een vriend van mij, prachtig, je kunt zo ver gaan en alles is weer net iets beter als Vice City.
|
Citaat:
maar de analoge knoppen zijn masterlijk...dat kan je met je toetsenbordje niet... |
hij staat trouwens niet op een dual layer dvd:confused:
voor de rest is ie wel bruut (y) |
vind het met W,A,S,D toch makkelijk om auto te rijden, en met muis is alles zo veel beter daarom hoop ik ook dat deze keer de moeilijkheid graad word opgebouwd (gta's op pc waren toch iets aan de makkelijke kant)
|
Oh Motherfucker ik hou echt van de GTA serie. Kan dan ook echt niet meer wachten totdat SA uitkomt op de PC. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23. |