![]() |
SpreekKoren, JOU MENING!!
Voor een debat van nederlands moet ik een aantal argumenten hebben tegen de stelling : spreekkoren moeten genegeerd worden!! Wat vindt JIJ van Spreekkoren en vooral WAAROM!?
|
nee wat... dan maar zonder supporters voetballen. Ze gaan veel te ver om t zomaar te negeren.
|
Ik vond Sjaak Bral wel een mooie opmerking hebben; "Slopen ze de boel een keertje niet, is het weer niet goed! Wat willen jullie nou?" (denk het Haagse accent er maar bij hoor :)).
Het is alleen zo jammer dat het niet bij spreekkoren blijft, want alles gaat altijd van kwaad tot erger. Dát is wat er mis mee is. Dus, dan maar zonder supporters voetballen, zij zijnde schuldigen, dus mogen zij er niet bij zijn. En dus ook die van de andere partij niet, anders is het weer oneerlijk :D |
We moeten hetzelfde invoeren als in engeland!
|
en dat is...
|
Mike Boddé als Henk Bres (ADO Den Haag-supporter) in Kopspijkers: "Zo pratuh wai gewoon in De Haag! Dat is humah! Humah!" en "Wat moeten we dan roepen? Hamas, Hamas, Sylvie Meis heb een nieuwe snelkookplaat? Dat slaat toch nergahs op?"
:D (y) |
Leer de bezittelijke voornaamwoorden een keer ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verander het topic in: SpreekKoren, JOU FAVORIETEN!!
|
Ik vraag gewoon wat de reden is voor iemand om
PHP-code:
|
Citaat:
|
ik stem niet zolang er geen w staat in de titel
|
ja dat is dan even jammer, (hier heb je je W)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wtf heeft dat met de topic uit te staan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreekkoren moeten gewoon hard worden aangepakt. :) |
Je moet wel stokdoof zijn om spreekkoren te kunnen negeren :rolleyes:
|
Citaat:
|
Kansloos tuig natuurlijk dat door hun club hard moet worden aangepakt, maar dat de politiek zich ermee bemoeit is natuurlijk evenzeer kansloos.
|
bvd alsvast voor de antwoorden waar k iets aan heb (moet namelijk goede argumenten kunnen aanvoeren voor een debat)
|
Dat ligt eraan wat voor spreekkoren, lijkt mij. Als de toeschouwers bij een wedstrijd graag 'we gaan winnen' of 'hup' willen scanderen dan gaan ze hun gang maar.
Discriminerende of sterk beledigende spreekkoren mogen wat mij betreft wel aangepakt worden. |
Citaat:
|
nee, maar tis wel geinâg :p
|
Citaat:
En ik vond de opmerking grappig, niet de manier waarop het geschreven/gesproken was :p |
jou mening en dan zou jij een debat in Nederlands moeten leiden :| :(
|
Kansloos, alleen over sylvie meis zijn ze leuk.
|
Citaat:
|
Het boeit me geen fuck. Ziele spelletjes zoals voetbal gaan aan mij voorbij.
|
Citaat:
|
ach..negeren die handel..
ze eisen aandacht, en zo krijgen ze die natuurlijk.. |
ja, want anders gaan ze alleen maar ergere dingen roepen omdat ze zich opgejent voelen
|
Citaat:
|
gewoon negeren. Mensen die zich daarvan wat aantrekken of serieus nemen vind ik naar mijn mening aanstellers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik trek me nooit of zelden iets van iemand aan. Spreekkoren die proberen spelers van het spel af te leiden zodat ze meer kans hebben te verliezen is wel flauw, maar ja, het hoort erbij vind ik. Je kan moeilijk iedereen wegsturen, dat kost teveel geld. En ze allemaal oppakken ook enz. |
gewoon voetbal verbieden.
|
dan komen er spreekkoren bij softbal, hockey, tennis etca
|
ohnee dan komen er stiekeme wedstrijden buiten het oog van de smeris (y)
|
dat lijkt me wel beter, mede omdat ik ook zo underground ben
|
Ze 0wnen.
|
Citaat:
En daarbij discriminerende opmerkingen zijn moeilijker te negeren.Vooral omdat ze ze een heel volk/groep raken dat kan natuurlijk niet getoleerd worden. |
Nee, want in het belang van Nederland moeten ze allemaal tegen de muur gezet worden. Zulke mongolen verbruiken alleen maar grondstoffen en ze dragen niets bij aan de samenleving.
|
*gaap*
|
het is niet discriminerend...
dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.)) 1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling 2 onderscheiding Racisme: racisme is het discrimineren van mensen op grond van hun ras, huidskleur, afkomst en nationaliteit. En iemand discrimineren wil zeggen, iemand uitsluiten, geen rekening houden met of het minderwaardig behandelen van iemand. Maar het maakt mij eigenljk weinig uit wat er gebeurt. Ik ben benieuwd wat men er tegen kan doen. Werkt het, prima. Maar misschien dat wedstrijden steeds staken het meeste opleverd, al zal dat ook een hoop woede opwekken... |
Citaat:
|
Gewoon alle supporters afschaffen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |