![]() |
[TK] Kaartje Maroon5, 31 oktober HMH
In verband met mijn tentamens kan ik niet naar het concert toe en heb ik besloten het te verkopen.
Het concert is op 31 oktober om 20.00 in de Heineken Music Hall te Amsterdam. De originele prijs voor het kaartje is 25 euro, maar aangezien ik hem voor die prijs toch niet kwijtraak vraag ik er 17,50 voor. Het zou gemakkelijk voor jezelf zijn als je omgeving Eindhoven woonde zodat je het kunt komen ophalen, want anders ben ik bang dat de TPG hem niet op tijd kan bezorgen. Stuur even een PM of een mailtje. Groetjes, Karlijn |
Tpg ;)
|
Citaat:
|
ja, hey, ik werk daar :p maar boeit niet heur!
|
oh. mijn excuses:P
|
Is het maar een kaartje? Ik ben vorige week ook geweest, en het is wel echt een aanrader (y)
|
juph. maar één kaartje.
en ik heb net iemand via marktplaats gevonden. :) (moet ik dit topic dan weghalen/weg laten halen/iets mee doen, omdat het verkocht is?) |
Grappig, ik heb een karlijn in m'n klas die ze terug heeft gestuurd omdat ze ook niet kon i.v.m. tentamens.
|
Citaat:
apart :) |
Dame. je hebt wederom een meesterlijk concert gemist, niet zo aangenaam als anderhalf jaar terug in Paradiso, maar desalniettemin meesterlijk...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |