![]() |
kom nie klaar door de daad zelf
mijn ex vond dit zo raar.. al zn exen kwamen altijd wel! hij vind het vervelend dat hij het bij mij weer op een andere manier moet doen! Hoe zit dit bij jullie??
|
Dat schijnt normaal te zijn.
Volgens de krant een keertje ooit, komt ongeveer een kwart van de vrouwen 'gewoon' klaar door het neuken, een kwart helemaal niet daardoor, en de helft die dan nog over is alleen door zich ondertussen te vingeren of als het heel lang duurt of in speciale standjes of dat soort dingen. Wat natuurlijk niet betekent dat je 't niet moet blijven proberen :P |
dan heeft je vriendje geluk gehad want heel veel vrouwen komen echt niet klaar van de daad zelf...
jij bent zeker niet raar! Ik kan wel klaarkomen door de daad zelf maar niet heftig... Daarvoor ben ik andere dingen nodig ;) |
Misschien is het een stakker en hebben zijn ex-vriendinnen het gefaket. Haha!
|
Ik dacht net hetzelfde dat óf hij is een opschepper of al die meiden hebben gefaked.
Maar alleé, als die kerel echt zoveel meiden heeft gehad is het dan wel zo verstandig/gezond om met hem naar bed te gaan? :| ANyway, voor de rest wat hierbiven staat. |
'al zijn exen', dat hoeven er niet veel te zijn, twee of drie kan net zo goed. En dan is het ook niet onmogelijk dat zij allebei/allemaal wel klaarkwamen van vaginale seks.
|
net als 70 procent van de vrouwen dus
|
Verschillende posities proberen, en dan soms maakt ook de plaats waar je het doet nog uit ook. Hard in je laten stoten van achteren bijvoorbeeld, over het aanrecht ofzo?
|
ik kan ook niet klaarkomen door de daad, en ook niet op n andere manier, dus das helemaal frustrerend...maargoed...zoals vele al denk ik hebben gezegt: veel meisjes kunnen niet door de daad zelf klaarkomen....mja ligt gewoon aan hoe je lichaam in elkaar zit...de mijnes zit dus beetje krom in elkaar:(:s
|
Citaat:
|
Schijnt wel vaker voor te komen, ik kan ook niet klaarkomen door de daad zelf. :(
|
waarschijnlijk hebben die exen ook gefaked :D nouja.. het kan natuurlijk.. Kheb het zelf nooit meegemaakt... maarja.. faken is wel fout :nono: ik maakte me erzelf alleen wel schuldig aan.. :(
Maarja: geeft niks dat je door ''het'' niet klaar komt.. Er zijn ook andere manieren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom wel klaar van "de daad"..
Het gebeurt wel eens dat het langer duurt, of uiteindelijk toch niet gebeurd, maar in de meeste gevallen kom ik wel klaar. Een van de eerste keren al. :o |
Waarom wordt er gelijk van uit gegaan dat die meiden dus maar hebben gefaked? Ten eerste weet je niet hoe veel exen hij heeft (misschien maar 2?), en ten tweede kunnen wij hier niet vanaf een afstand bepalen of die meiden nu toevallig wél of niet van het neuken kunnen klaar komen.
Oke, volgens de meeste onderzoeken blijkt dat een minderheid van de vrouwen van het neuken zelf klaarkomt, maar dat betekend niet automatisch dat degene die het wél kunnen, het het grootste deel van de tijd faken. En als ik zo het forum een beetje doorlees, kom ik toch heel veel meiden tegen die van neuken klaarkomen, dus waarom zijn exen dan niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is er voor het bij de geboorte verplaatsen van de clitoris om later een grotere seksuele stimulans te krijgen?Een soort meidenbesnijdenis, maar dan om het vergroten van het seksueel genot.
(ik heb het hier over moreel gezien. niet of het biologisch/medisch/whatever mogelijk is) |
Citaat:
En voor de stimulatie van binnen uit, hebben ze al iets anders bedacht, namelijk de g-plek. Waar wou je nog meer gaan stimuleren dan? |
ik kan het ook niet. nog geen jongen die daar moeilijk over gedaan heeft want ze wisten al dat dat waarschijnlijk niet zou gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helemaal mee eens!
|
Wat een sukkel (sorry hoor) om tegen jou te zeggen dat zn exen het wél konden. Zulke dingen wil ik niet eens weten van mn vriend. Het is echt niet raar nee, bij ons lukt dat ook niet. Ik vind het wel super lekker, maar klaarkomen nee. Dat gebeurt meestal daarna nog ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
De ingreep bestaat niet zozeer uit het verplaatsen van de clitoris, want die is te zenuwrijk om straffeloos zonder gevoelsverlies in te kunnen snijden, maar het veranderen van de ingang van de vagina, zodat bij iedere stoot de penis langs de clitoris glijdt. De ingreep maakt wel een keizersnede noodzakelijk bij een latere bevalling, want op de normale manier kan er geen kind meer langs. Ik zou persoonlijk zeggen: leer beffen. En bovendien kun je met een beetje handigheid als vrouw uitstekend jezelf vingeren tijdens het neuken, en als man kun je het ook, in meerdere houdingen hoor. Ik denk dat de dokter in kwestie gewoon een luie flikker is in bed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |