![]() |
Enquete over Nederland als kennisland
Voor mijn studie heb ik de opdracht om een enquete te ontwikkelen en op basis hiervan conclusies te kunnen trekken en deze weer statistisch te gaan verwerken..
Nu hoop ik dat jullie mij daar wel even bij willen helpen.. De enquete staat op: Enquete Nederland Kennisland Het gaat vooral over de kennis economie in nederland en jou kijk daar op + nog wat info over je opleiding enzo. Alvast bedankt voor je hulp en reacties mag je hier geven (y) :) |
De Kantine ---> School & Studie
|
done :)
|
Done
|
Citaat:
Citaat:
Nog veeeel meer nodig :( |
weer eentje erbij iig ;)
Hoeveel mensen heb je nodig dan? :) |
done :D
|
Done:)
|
Citaat:
|
Ingevuld
Maar... bij vraag 15 'Niet belangrijker als andere zaken' moet natuurlijk 'dan' zijn. Het gaat toch slecht met die kennis van de Nederlanse taal ... ;) |
gedaan
:nono: onnodig engels |
Citaat:
|
Citaat:
Dusss... :) |
gedaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld :)
|
*done is*
|
gedaan
|
Citaat:
|
(y)
Als je intresse hebt in de resultaten tot nu toe kan je die hier vinden :) |
Ik heb het ook ingevuld. Veel succes er mee.
Wil je de kritiek op het regeringsbeleid verzamelen en doorsturen naar de vz. van de regeringscie. Kenniseconomie (Balkellende)? |
Done.
|
Geholpen.
|
Citaat:
Waar in huizen woon je btw? :) |
Citaat:
|
.................. Done!
|
ingevuld en opgestuurd
|
Ik studeer niet in Nederland maar ik heb wel een mening over de kenniseconomie in Nederland maar als ik die enquete invul is dat wel gebaseerd op mijn opleiding die ik in Belgie volg, dan is het zeker niet zinnig om de enquete in te vullen ?
|
Jawel.. als je dan in je opmerkingen erbij wilt zetten dat je een opleiding in Belgie volgt.
|
Allemaal leuk en aardig, maar in vraag 15 staat toch echt een flinke miskleun... "Belangrijker" is vergrotende trap en daarom moet er "dan" gebruikt worden en niet "als", zoals bij de stellende trap.
|
Ik zie nu dat je je fout al had ontdekt, maar er niets aan kunt veranderen. Dit maakt mijn opmerking natuurlijk redelijk tot geheel overbodig. Les voor je volgende enquete: eerst checken op taal-, spellings- en stijlfouten.
|
Citaat:
Maar ik heb nog wel ergere enquetes gezien die je vanwege de spelfouten geen eens wil invullen... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je met mijn wooninformatie? Ik herken overigens wat mensen van de foto's op je site, al weet ik niet wie jij bent daarop. |
enquete ingevuld. was het nog nodig?
|
Kan iemand mij uitleggen, waarom grotere inkomensverschillen in Nederland tot een beter kennisland zou kunnen maken? Hoe ontstaan er dan prikkels om te investeren in kennis? Dit link zie ik niet helemaal. Hoe zorgen grotere inkomensverschillen voor die prikkels?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ingevuld en verzonden
|
Citaat:
weet je dit nog van de derde klas of werk je met die begrippen? |
Citaat:
|
Ja met die prikkels klopt precies.. (y)
Ga de enquete morgen verwerken in SPSS en conclusies eruit proberen te gaan trekken. Dus wie hem nog wil invullen.. graag :) |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |