![]() |
Te gelijker tijd komen?
Gebeurt het je vaak dat jij en je partner tegelijkertijd komen? Zo ja, hoe doe je dat, en zo nee, waarom niet?
Het gebeurt ons best vaak, maar ik lees heel vaak dat dit een fabeltje is of dat het heel moeilijk is. |
Met mijn ex ging dat altijd prima :)
(maar goed, die kon zo ongeveer 'at will' klaarkomen zo leek het vaak dus was het altijd maar wachten tot ik de hints gaf dat het eraan zat te komen :o) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jahoor. Als ik eenmaal opgewonden genoeg ben, kan ik het meestal vrij redelijk uitstellen tot hij ook klaarkomt. Hij kan dat ook. Soms zitten we tijdenlang te wachten tot de ander klaarkomt en allebei uit te stellen :D (nouja, zitten...)
|
We kunnen het wel, maar we doen het bijna nooit.
|
Ja, wel als we allebei masturberen.
Niet tijdens het vrijen, omdat ik door neuken niet kan klaarkomen. Ik zou natuurlijk wel ondertussen nog gevingerd kunnen worden, maar meestal lig/sta/hang/zit ik dan niet in een erg prettige houding dat ik ook klaar kan komen. |
Het gebeurt wel eens spontaan.
Maar soms stelt 1 van ons het orgasme uit. Meestal ik eigenlijk. En dan wachten totdat hij komt, meestal duurt dat niet zo lang. |
Ja, meestal wel. Zie voor toelichting het 'Hoe kom jij klaar' topic. :)
|
Citaat:
|
hihi... ja, dat gebeurde wel eens... maar ja, dat is in mijn geval natuurlijk veel makkelijker:o
|
Nee. En voor mij hoeft het eigenlijk ook niet zo.
|
het is wel s gebeurd, maar niet zo vaak.
|
nee. lijkt me wel leuk een keer maar ben er niet zo mee bezig.
|
Het gebeurd wel eens, ja.. Maar wel zeer sporadisch :o
|
Ik vind dat er mooie sterke verhalen tussen staan :rolleyes:
|
Citaat:
waar? :confused: |
mijn vriendin komt heel makkelijk en vaak klaar door de daad zelf.... dus meestal komen we wel tegelijkertijd klaar jah.. alleen is zij dan al 3 of 4 keer gekomen
|
Ja. Welgeteld één keertje. Toen we elkaar met de hand bevredigden. Van neuken kom ik niet... Jammer.
|
ff proberen volgende x :D
|
Citaat:
|
Nee, nog niet.
Imo alleen maar mogelijk als we elkaar met de hand bevredigen. Dit wil nog weleens onhandig zijn :p |
Gisteren nog gelukt. Dat maakt het nu 2 keer in totaal. Ze hield het op voor 69. (ze begon zelfs te trillen van de opwinding/het ophouden) De vorige keer deed ik moeite met ophouden... het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat ;)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis ons laatst gebeurt maar dan met handwerk en onverwachts... ik was ff gestopt bij hem omdat ik bijna kwam.. toen dat zo was kwam hij ook spontaan terwijl ik m niet eens aanraakte... maarja wel grappig opzich..
|
Citaat:
|
Bijna altijd.
Maar bij mijn vorige vriendin nooit. |
Citaat:
|
Wel regelmatig, vind het flink heftig!!!!
We helpen onszelf en wachten ook op elkaar. Als we dan gaan is het ook flink heftig!! :eek: (y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na wat oefenen is het ons goed gelukt.
|
Ok, misschien erg stomme vraag, maar hoe stel je t uit als jongen t zijnde? T lukt me vooralsnog niet best... :s :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder??? Want dat lukt me niet bepaald... Ok, gewoon ff stoppen als t bijna zover is, maar ff daarna verder gaan en je zit weer op dat punt... |
Citaat:
Serieus, klaarkomen doe je tussen je oren :D En ja hoor, je kunt het ook prima uitstellen zonder dat je aan je 84-jarige oma in jarretels denkt :evil: |
xplain in detail :confused: veel van gehoord, weinig zelf iets aan kunnen veranderen :(
|
Tja, ik weet niet, ik ben niet zo van de moeilijke woorden als tantra en zen en weetikveel... het is gewoon een kwestie van concentreren. Of moet ik zeggen: juist even NIET concentreren, althans, niet op je l**
Ik heb geen recept voor je of zo, als je dat bedoelt... maar mischien als troost: ik kom -voor een man- erg moeilijk (ben net een vrouw wat dat betreft? :p Sorry dames...). Dus misschien heb ik dat mee ;) |
lucky you :P
|
Ach, gewoon veel oefenen ;)
|
Citaat:
|
Hahaha, sorry SF!
Heb dat eens gelezen in een of ander blad, onder 'methodes om de zaadlozing nog wat uit te stellen'... ik hoefde ook gelijk niet meer, haha. Daar zijn toch fijnere manier voor :p |
Mijn ex-vriend ging wel eens sommetjes maken tijdens de seks, gewoon eenvoudige groep drie sommetjes, dat scheelde al gauw vijf minuten :P ik vond dat niet zo leuk, ik vond dat-ie aan mij moest denken, maargoed, je kunt 't proberen.
|
Citaat:
Maar serieus. Dat moet toch ook kunnen zonder sommetjes??? |
hij zei ze niet hardop natuurlijk :) maar ik vond ook dat het anders moest kunnen. Bovendien had ik liever drie minuten seks met iemand die aan mij dacht, dan acht minuten met iemand die aan de tafel van zeven dacht.
|
Citaat:
Citaat:
(acht minuten? Dat vind ik ook al kort... :s ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |