Uitzicht |
29-10-2004 18:19 |
De heerser geeft uitsluitsel: (;))
Zulke topics zijn vaker geweest, en liepen vaak ook op niets uit. Maar weinigen zijn gemotiveerd eraan verder te schrijven, waardoor het hele verhaal op 1 of 2 man komt te liggen. Vaak nokt de TS dan ook af en is het einde zoek. Dat in ieder geval.
De openingszin is erg lame, inderdaad het Kantine/Onzin-niveau. Ik weet dat Letteren bedoeld is voor schrijfsels, maar er is wel een minimum aan kwaliteit. Het spijt me zeer.
Nog dingen om mijn mening steun te geven.
Renard:
Citaat:
laten we samen een verhaal schrijven...
Laten we dat niet doen.
|
Duidelijk genoeg.
Millroy:
Citaat:
Indeed.
Let's not.
Niets persoonlijks hoor, maar dit hebben we al gehad
|
LUH-3417:
Citaat:
Het is inderdaad vaker geprobeerd en meestal ook misgegaan. Hoewel er pas nog één was die volgens mij een aardig poosje doorliep. Ik heb de tekst alleen niet gelezen en weet dus niet of het goed was, maar goed. Negatieve reacties hebben we weinig aan. Laat mensen met een tekst maar posten.
LUH-3417
|
Grim:
Citaat:
Ik weet er maar één en die was redelijk ver doorgelopen, maar nooit afgemaakt. De TS was toen niet meer op komen dagen en uiteindelijk hadden maar weinig mensen serieus aan het verhaal gewerkt.
Met een beetje zoeken in de geschiedenis kwam ik hierop uit:
Het was verhaal met zn allen..!! gestart door 123~Rianne~123
Totaal aantal posts: 165
Gebruiker Posts
Grim 29
EggeD 26
duivelaartje 22
Astuanax 21
Een Tweeling 19
paard van troje 13
Millroy 8
DiaNNe>!!! 5
Mu 4
123~RiAnNe~123 3 < TOPICSTARTSTER!
Rensketje 3
Renard 2
Charlottetje 2
Super Muis 2
hijdoetutnie 2
*J'nke* 1
LUH-3417 1
telluriet 1
Giovanna 1
Ik kan hierbij vertellen, als het eenmaal goed loopt is er veel kans van slagen, maar vaak is het zo dat er maar weinig animo voor is om met anderen een verhaal te schrijven. Daarvoor moet je beginnende stukje sowieso al genoeg mensen werven die interesse hebben en er moeten sowieso veel schrijvers zijn. Nu iets proberen heeft weinig nut, aangezien twee van onze Lettervrienden op vakantie zijn, namelijk Astuanax en Duivelaartje. Ook EggeD heb ik hier al een hele tijd niet meer gezien. Natuurlijk kan het zijn dat door de plotselinge nieuwe lading frisse leden *volksverhuizing uit Fancy, zo rond de vijf mensen als ik het goed heb* er nu wel genoeg zin is. Ik heb geen idee, het ligt eraan of het begin loopt wil ik eraan meedoen. Daarbij is het sowieso al vreselijk als je beginstukje al meteen verbeterd moet worden.
Als je dat allemaal al overleefd hebtkrijg je nog het vraagstuk: Wil je je verhaal seskistisch hebben of niet?
Vorige keer ontspoorde het vrij snel en kregen we keer op keer hot and steamy voorgeschoteld. Verder krijg je natuurlijk ook dat het verhaal op een gegeven moment vastloopt of dat anderen even niets begrijpen van het stukje van een schrijver. Kortom, samen een verhaal schrijven is moeilijk en is vaak niet aan te raden, vooral als je niet vaak gezien wordt op Letteren en zo de gebruikers niet kent.
|
En daarna volgde een slotje
Maar luister vooral niet naar mij, post vooral stukjes als je dat wilt. Ik houd jullie niet tegen, liever gezegd, als er wat goeds uitkomt post ik ook wel wat.
Grim
|