![]() |
laatste aanwinst isss?
nou?
|
een enge aanbidder
|
Citaat:
|
http://members.lycos.nl/girlsonfilm/schkl.jpg
Ik post hem nog een keer zleep. |
gaaf rosa (y)
feauteaurolletjes en lingeriee en wat tijdschriften |
oja ook 3 boeken:
mists of avalon van marion bradley wormwood (swamp foetus) van poppy z brite stone arrow van richard herley |
mijn laatste pakje tigra sigaretten want... ik ga stoppen met rauchen :( :( ik heb hartezeer nu :( .
|
mc flurry crunch
|
Citaat:
Waar heb je ze eigenlijk vandaan? |
Hoi hete lellebel, mijn laatste aanwinsten zijn een kat0r zleep en een voicemailbericht van Lebitch, nieuwe panty's, Dean Morris kaarten ( www.deanmorris.co.uk ) en een bundel van M. Vasalis. Oh en sigaretten en werthers echte en kauwgum en weekend :cool:
|
|
Citaat:
|
Cd's: Feindflug - Sterbehilfe
Watts - Pigmartyr Trui: zwart (Hugo) |
Citaat:
|
- een haarbandje,ter preventie van het in mijn ogen wapperen van mijn haren tijdens het sporten :o
|
meer punten bij deerhunter
|
Dawn of the dead op DVD :cool:
Scary shit voor morgen avond :eek: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 paar schoenen
witte longsleeves muts estée lauder - beyond paradise sjaal geld wéér eens kassatekort :o |
Citaat:
dit vertrouw ik niet :o |
Citaat:
|
een dubbelfriss en een kinder bueno
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een simpel kort zwart H&M jasje
|
Geld en het besluit om definitief te stoppen met roken. Vanaf nu.
|
Citaat:
|
Oh, en iets met ontopic.
- grijs/donkergrijs/zwart gestreept grofgebreid ende uberfout vest - yoyo in de vorm van een lieveheersbeest - grampje of wat purple haze <333 |
Citaat:
eh, die vrouw op dat paard :o hihi |
Citaat:
|
Citaat:
|
pistache nootjes
bierrr wiet |
Ging voor kleren, maar Maastricht is zo saai. En bij de lingeriewinkel hadden ze mijn maat niet eens.
Dus gewoon leuke dingen gekocht: - Tweeduister van Stephen King - Boek over kristallen - 2 schilderdoeken - een agaat-geode - zakje venkelzaad Eigenlijk wou ik schoenen uit het krantje van de bijenkorf, maar die waren er alleen maar om een leuk totaalplaatje neer te zetten :mad: . Bah. |
een heleboel gratis treinkaartjes :cool:
sigaretten chocoladekoekjes van de hema 3 flessen rode wijn hasj haarlak espresso-apparaatje van mijn italiaan opgestuurd gekregen cd voisct cd ozark henry cd colleen |
- een slecht humeur omdat ik gewoon fucking veel te veel heb betaald voor mn nieuwe jas (was ergens anders véél goedkoper, wist ik veel), ik ga zo even een verkopertje in elkaar slaan
- een nieuw fijn zwart grijs gestreept shirt om me enigzins op te vrolijken :o |
een grote puist op mijn kin :(:(
+ natuurkundige kennis |
|
waarom heb je je leeftijd onder je naam weggehaald ?
|
Citaat:
is btw niet weggehaald, is dr nooit geweest |
lijntje cocaine
|
Citaat:
ontopic: hoofdpijn |
Lingerie
Zilveren oorbellies |
Pac-Man shirt. :cool:
|
-dagje aken
-dagje maastricht. Maastricht is stom, want geen H*M. -lekker gegeten bij een enorme lowbudget italiaan, erg leuk -veel thee -lunch Schoolreisjes (y) |
Citaat:
|
Een errrg naar voorgevoel waarvan ik ongelofelijk hoop dat het niet klopt maar ik durf het niet te checken.
|
een smsje waaruit blijkt dat een feest niet doorgaat waardoor ik verplicht ben op een ander feest te komen terwijl mijn vrienden ergens anders zitten en ik tussen de 14-15jarige huppeltrutjes en domme blondjes kan vertoeven :|. Ik denk dat ik ziek ga worden, ik heb een beetje keelpijn.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |