![]() |
Wat komt er later van ons terecht?
Oke, dat drugs slecht is weten we. Maar hoe denken jullie dat jullie leven eruitziet over 10 of 20 jaar? Gebruiken jullie dan nog?
Zijn jullie dan geschift van de troep? Oke, ik denk dat ik over 10 jaar niet gebruik, niet geschift ben en gewoon in een huis woon :) nu jullie |
komt allemaal wel goed toch. :)
|
lol ik heb in de toekomst gewoon een mooi vrijstaand huis en alles erop en eraan en drink ik gewoon op de vrijdagavond nog een absintje of een whiskeytje
|
Citaat:
of wacht... dat doe ik al.. |
dat ligt eraan of ik naar de kunstacademie ga of niet :P
Ik denk dat ik iig in mijn studententijd wel weer een jointje ga pakken, en daarna, dat ligt helemaal aan mijn baan, of gebrek aan baan. Als ik ga freelancen, of mijn eigen kunst ga maken, waarom dan niet een keer een jointje erbij... of een shroompje als ik ECHT inspiratieloos ben :D |
mwa... computers verkopen en maken e.d. gaat net zo gemakkelijk met joint als zonder, dus ik gebruik vast nog wel later :p
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit] dat gaat heb ik gemerkt heel goed samen met dope :o :D [/edit] |
Citaat:
ik eh denk dat ik alleen alcohol nog gebruik, maja, same as nu..kben al oud :P |
Ik reken op een mooi huisje gezellig met mijn vriendin. Denk wel af en toe nog een lekker jointje maar meer drank denk ik...
Ik zie het helemaal zitten. :D |
Vast hetzelfde als van mijn vader.
Niet veel. |
Als ik me in een nuchter moment die vraag stel, is dat voor mij meestal reden om er een te draaien.
|
Ik blow en drink alleen dus dat zal allemaal wel goed komen, dat zie ik tegen die tijd wel.
Ik zal me eerst eens druk maken over wat ik vanavond zal gaan doen :) |
ik zal het over 10 jaar nog wle gebruiken maar wel minder. Verder woon ik dan wel in een fatsoenlijk huis enzo. Gewoon net zoals 'normaal'
|
over 10 jaar?? dan ben ik echt bijna dood, geen idee wat ik dan doe. nouja, ik heb me altijd voorgenomen om als ik echt oud ben om dan ipv naar de geraniums te gaan kijken gewoon heroine te gaan gebruiken...maar das nog niet over 10 jaar denk ik
dus: dan blow ik soms nog, wel een stuk minder dan nu...en drinken idem dito :) |
over 10 jaar, hoop ik een relatie te hebben. Misschien trouwplannen/kinderen. Blow ik nog wel. Harddrugs niet meer. En ben ik iets met filmpjes maken
|
Over tien jaar hoop ik van school te zijn en in een leuk huisje te wonen blablabla (ja dus huisje boompje beesje :P). Ik denk dat ik dan toch wel aardig geminderd zal zijn met blowen drinken enzo. Ik denk wel dat ik nog af en toe een stick rook. Maar lang niet meer zo vaak als nu.
|
Over 10 jaar woon ik in een mooi huis met atelier, heb regelmatig expo's, ben een gewaardeerd kunstenares en dichter en werk in mijn brave tijd gewoon op mijn zaak (mijn ouders zijn dan aan het pensioenen wssl) maar leef gewoon zoals nu verder in het weekend.
En hoe beter de expo's zullen gaan, hoe minder ik zal gaan werken :cool:. Waarschijnlijk heb ik een relatie met een jongen of meisje dat 10 jaar jonger is, terwijl mijn ouders tevergeefs smeken wanneer die kinderen komen :D. |
Citaat:
|
Helaas zal het aardig tegen vallen.
De hippie gedachte is ook erg verdwenen. Ik hoop dat wij onze "vrije" manier van leven en denken door zullen geven aan de volgende generatie zodat ze zelf niet eens drugs nodig hebben. maar onze ouders waren dus hippies en wij gebruiken ook ;) oh en persoonlijk. Over 10 jaar doe ik denk ik iets voor mezelf. Vroeger had ik veel ambitie om rijk te worden, nu een stuk minder. Ik denk dat ik uiteindelijk toch wel een beetje als een yup eindig. Ik denk dat ik in een normaal (niet extreem groot) huis woon dat totaan het plafond is volgestuwd met electronica ;) |
Mijn ouders waren absoluut geen hippies :eek: .
|
Citaat:
uh oke onze ouders zijn van de hippie generatie (zo beter? ;) ) maar ik bedoel dus er was een hele generatie met erg ruime begrippen over vrijheid sex en liefde. Wat is daar anno 2004 nog van over?? |
aids :)
tja. Ach. Je hebt altijd van die oplevingen waartegen mensen moeten protesteren. De perfecte maatschappij is onmogelijk. Of wat meer mensen zouden naar de celestijnse belofte moeten gaan leven ofzo. |
Over tien jaar ben ik Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige, zondig ik in mijn vrije weekenden (lees: alcohol en wiet). Verder ben ik het toppunt van burgerlijk, heb twee langharige katten, een schilderatelier, een pasje voor gratis parkeren bij het RIAGG (werk, dus)... Pfffff, daar wil ik allemaal nog niet overna denken.
Mocht het anders lopen, dan eindig ik eveneens bij een RIAGG whatsoever, maar dan zijnde patiënt/ junk ;) So far, so good. Jojz |
jongens heb geluk dat we nog jong zijn en er nu wat van kunnen maken wat betreft lol.
|
nu kan het nog wel een paar jaar ja.
als ik me school en alles af heb stop ik wel tripmiddelen enzo. maar drinken en blowen kan natuurlijk gewoon blijven, das geen probleem :D |
mwah denk dat de komende jaren alleen nog maar een hoop drugs bij zullen komen...Wil nog zoveel uitproberen.
Alcohol hoop ik toch dat ik niet meer zo vaak lam ben, maarja wie weet he. |
Later.:|
Daarover denken vermijd ik liever, ik probeer mijn leven momenteel leefbaar te maken, en zie later wel hoe het met mijn toekomst zal gaan. |
Citaat:
|
dan ben ik pas 26 :) en aan t reizen denk ik... In landen waar drugsgebruik streng verboden is... Dus geen wiet meer nzo :) maar dat boeit me vrij weinig...
Ik verwacht wel dat ik dan nog alcohol drink... :) |
Citaat:
|
Ik word lekker marketeer en zorg er lekker voor dat jullie spullen gaan kopen die jullie neit willen kopen. Veel geld verdienen dus.
|
Pfff... Robo weer wel hoor... (en ik nog veel harder :D)
Ik denk dat ik over tien jaar nog (wel eens) blow, maar het blijft gissen... |
Citaat:
Ik denk dat ik over een jaar of 15 psychologe ben. Dat ik een lieve man thuis heb zitten en 2 kindjes en dat mn man huisvader is. Maar de Barclay en de witte wijn blijven. |
:D Later heb ik natuurlijk mijn eigen laboratorium en dan kan ik alle soorten drugs maken die ik kan verzinnen.
En die moeten natuurlijk getest worden! |
Citaat:
|
Citaat:
de komende 10 jaar... hmmmmz... kan eigenlijk nooit zover vooruit denken, maar ik zal een poging wagen - ik heb nog nooit harddrugs gedaan, goeie kans dat ik dat wel eens ga proberen ergens in die tien jaren, blowen en drinken blijf ik ook wel doen, studeren hoop ik ook nog een hele tijd uit te rekken eerlijk gezegd ;) (zit nu net in eerstejaars hoor :p) na al dat studeren wil ik eigenlijk algemeen ontwerper worden - oftewel van websites tot interieur tot kleding tot afstandsbedieningen - het zal wel niet echt 'kunnen' maar daar kom ik dan wel achter :) . oja en dat idee van een huis 'dat tot aan het plafond is volgestuwd met electronica' leek me ook wel wat, Drexz :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
en een commi die kapitalisme studeert :D
(mijn huis wordt groter dan het jouwe en mijn toko wordt net ff iets ethisch verantwoorder dan de jouwe) |
Citaat:
|
|
Citaat:
Offtopic: Wil je de url voor die deathklok ff geven^? pm m maar ofzo |
zet em maar gewoon in het topic ;)
hehe ik wil em ook wel maar ben te lui om te googlen :o |
wat dacht je van www.deathclock.com :)
mijn "sterftedag" zou moeten zijn: Citaat:
|
Citaat:
hehe! Your Personal Day of Death is... Wednesday, April 14, 2083 |