![]() |
werd gebelt door 538
wtf ik werd net gebelt door radio 538 over programma over de balk en dat ze bij het programma over de balk mensen koppelden en dat iemand van t scholieren forum helemaal verliefd op mij is en wtf hoe kan iemand van hier mijn nummer hebben en wie mag dat zijn :eek: en toen hing ie ineens op en naja...stomme grap ofzo?maar hoe weet ie dat ik op t forum zit en hoe weten ze me nummer:S:S:S
|
je hebt een stalker
|
Citaat:
|
Slotje
|
Citaat:
|
pff waar slaat dat op?dis geen onzintopic...laat ze beter een slotje doen op al die topics waar t nergens over gaat....maja met lui als jou krijg je dat hier dus ook al gauw..
|
hoe moeten wij nou ruiken wie dat heeft gedaan? :rolleyes:
|
nou uh hij zei dat die persoon van t forum was dus.... :rolleyes:
|
zij was het!
|
Citaat:
Ja, ik denk dat ik weet wie het is!:eek: |
Ik denk dat het Fantasy16 is, aangezien hij zoveel kansloze oproepjes plaatst op contact gezocht.
|
Het programma 'over de balk' van 538? Over de balk is toch een programma op RTL 4? Op 538 heb je een programma dat 'Op de Valreep' heet, bedoel je dat soms? En wat bedoel je nu precies? Het klinkt nogal ongeloofwaardig.
|
Citaat:
|
ja op de valreep.....ben in de war...dat klopt...maar tis geen gelul echt waar, ze belden om half 12 en ik snap er echt helemaal nix van :confused:
|
ok, ok, ik was het. :(
|
djees grappig zeg :eek:
|
I confess :bloos: :bloos: :bloos:
|
Citaat:
|
door wie????ik werd gebelt...ik heb niet gebelt...
|
Citaat:
|
alsjeblieft schrijf gebeld met een d op het eind
maar je weet toch zeker wel of het echt 538 was, lijkt me overigens sterk maar goed. Anders bel je 538 voor een oproepje aan je aanbidder :P |
Citaat:
|
pfff wat een gewhine voor niks
|
Citaat:
|
Tis heel makkelijk om telefoonnummers te achterhalen als je mensen vertelt hoe je heet en waar je woont. Zo kost het mij vrij weinig moeite om te achterhalen dat er twee mensen zijn met jouw achternaam in dat kleine Groningse plaatsje met 28.250 inwoners, een op de Prins Bernhardlaan en een op de Middenweg - en beide telefoonnummers zijn gewoon te vinden via de digitale nationale telefoongids. 50% kans van slagen dus.
Les: geef nooit je echte gegevens op. |
waarom niet? soms kan het ook wel handig zijn!
mijn ex wist heel weinig van mij, maar wist wel dat ik een website had en via die site kon ze door middel van een foto mijn gegevens achterhalen en is ze zo in contact met mij gekomen. dus soms kan het ook wel goed uitkomen ;) |
Citaat:
Maar je hebt idd sites waarvan je iemands telefoonnummer kunt opzoeken. |
Citaat:
Mensen realiseren zich niet hoe je door wat van dit soort gegevens te combineren echt alles van jezelf weggeeft:). |
Okee.. het is opgelost, dus ik denk dat ie wel dicht kan. :)
Wees idd voorzichtig met wat voor gegevens je van jezelf op internet zet, op die manier kun je zo aan iemands adres en telefoonnr komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |