![]() |
heb ik even een beroerde joint gedraaid
hebben jullie dat ook wel eens?
hoezo en hoevaak en kmo maar op |
ik?? volges mij weet je dat wel
maar veels te vaak, omdat ik vroeger met handvaardigheid nooit oplette en omdat ik te weinig geduld heb. maar ze zijn altijd wel rookbaar. nu je het er toch over hebt, ik denk dat ik dr maar ns 1tje ga draaien |
(y)
|
wat heb je vanavodn gedaan?
|
...om geen boze fbs te krijgen msn ik je maar
|
ik heb ontheffing van mutant
|
echt??
nouja ik niet dus dat schiet op zich nog niet op... |
trouwens, ik ben hier toch offtopic want mijn joint is echt zo strak :cool:
|
niet echt meer heel soms, maar dan ben ik wel vet wazig
|
Het gebeurt me heel af en toe dat ie echt gruwelijk mislukt. Maar ze zijn over het algemeen wel goed rookbaar :).
|
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat je dat rondvertelt, strax wil iedereen het! Iig. Ik draai zelf bijna nooit, ik schiet ze ^^. Maar als je mij met sigarettengruis laat draaien, dan krijg je wel meestal vernachelde joints. Geef mij maar shag, dan worden het meestal mooikes. Ik verpest wel eens sjekkies als ik ergens in een massa moet staan draaien, maar dan gaat het om het rookbare. |
meestal zijn ze goed te doen. alleen als ik in een een drukke ruimte of buiten als het waait moet draaien wil het weleens mislukken.
|
Ik draai gewoon goed, niet extreem goed en niet slecht.
Vroeger draaide ik wel aardig brak, ik draaide altijd om een pen heen en dan vulde ik 'm later had ik zelfs in gips malletjes gemaakt (in joint vorm). Dus eigenlijk net zoiets als de rollmate (zie google) Maarja nu draai ik dus gewoon goed :) |
jaaaah! echt frustrerend :mad:
ik draai in principe gewoon goed.. maar soms heb ik van die buien dat het gewoon niet lukt. aargh! |
Ik schaam mij om te zeggen dat mijn draaikunsten eigenlijk bijna te verwaarlozen zijn.
Ik rook bijna alleen in hetzelfde gezelschap, en die gasten draaien de meest chille joints, ik ben pas sinds kort actief begonnen met zelf draaien. |
ik draai alleen stickies..joints willen nog niet echt lukken.
paar avonden geleden zat ik met vriendinnen op E. dr kamer, en ik zat alvast shag in de vloei te leggen terwijl E. de tip draaide. ik was wiet aan het verkruimelen, toen E. zei ; 'pleur gewoon alles erin...dat beetje maakt ook niet veel meer uit..' dus ik hou dat zakje op zn kop...ik tik er effe tegenaan. en ineens valt alles eruit! dus ik verschiet en stik zowat in mn kauwgom. dus ik ga alles nog proberen te verzamelen (de ene helft lag op t matras en de andere helft lag op de grond of in mn schoen). dat was dus wel beroerd. |
ik draai meestal gewoon chill, maar soms door kut weer enzo gaat t gwoon beroerd, wel smokebaar meestal, maar toch niet zo lekker, als een goed gedraaide.
|
als ik helemaal van de kaart ben :D
|
Als ik buiten draai is het vrijwel altijd ruk, wel rookbaar, maar je schaamt je er bijna voor dat je hem tussen je vingers hebt.
Binnen lukt het meestal wel, al duurt het soms wat langer, uiteindelijk komt er een prima joint tevoorschijn |
Ik kan niet eens draaien, dus deden we het met zo'n "schietding" waar je voor en terughaalt...hehe die waren zo fucking brak.
Is een Joint draien sowieso niet moeilijker dan een gewoon shaggie? Ik krijg ze altijd aangeleverd van vrienden, behalve de laatste tijd, want die andere stakkers kennen ook niet draiane :p |
ik vind joints draaien zelfs makkelijker dan shaggies... Je hebt wat meer in je handen, weet je wel.
en dat ben ik gewend :D |
en wa sje tv nog boeiend?
|
2,5 jaar geleden aan het Gardameer was er een stoere kerel die wel effe voor ons zou draaien. Met gare kleine vloeitjes aan elkaar geplakt dat is en het resultaat was een slappe natte grote peuk. "Ohja sorry ik heb hem een beetje nat gemaakt", helemaal ondergekweild dus.
|
ik draai nog maar sinds kort, slechts 2 joints ervaring. maar dat waren wel 2 hele beste!
|
ik draai af en toe wel eens hele b00n jointjes, maar ik rook ze demonstratief altijd wel op.
|
Citaat:
nee, ik ben een spelletje gaan spelen :( |
ik doe niet aan draaien.
|
soms heb ik zo'n pakje vloe met alleen maar vloes met kutplakrand, dan krijg je van die joints die tussen je vingers uit elkaar vallen.. Buiten draaien gaat me meestal niet zo goed af, binnen is beter, met tafel etc.
|
Citaat:
[Edit]Als ik binnen zit dan zit ik over het algemeen bij een vriend van me in een flatje waar z'n pa (bijna) nooit thuis is. Daar gebruik ik altijd het DVD hoesje van Nightmare On Elmstreet als tafeltje. Het is dan ook inmiddels ritueel omgedoopt in draaidoosje :D.[/Edit] |
skatebroek == tafel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is nu eigenlijk het grote voordeel van de rollmate t.o.v. cones of een draaiapparaatje, buiten het feit dat het op de lange termijn iets goedkoper en handiger is? |
Citaat:
|
Wat is nou het verschil tussen een stick en een joint? :bloos:
|
als ik een joint draai is ie altijd beroerd maar beter iets dan niets
|
Citaat:
joint = ja.. een joint, lange vloei, tip e.d. |
hey effe een vraagje he, is het nodig bij een stickie om er een tip in te leggen?
|
niet per se, maar is meestal wel fijner roken
|
Citaat:
|
ehm ?
dus als het persee niet nodig zou zijn zou je em eruit laten? |
Citaat:
|
ik had het hier laatst ook met een vriend over... ik kan me de laatste keer dat ik een joint verneukt heb niet herinneren (jaaa kom maar) tijdje geleden ging het wel al fout voor aanvang van draaien: had alleen normale grote vloei, en ik draai meestal met slim vloei, dus met brede vloei scheur ik er een rand af. nu kwam ik er na het afscheuren erachter dat ik precies de plakrand eraf gescheurd had :bloos: :D had gelukkig wel meer vloei :)
een maat van heeft wat dit betreft echt een prachtig verhaal: was op z'n kamer joint aan het draaien, wordt er op z'n deur geklopt... dus hij loopt met die joint door z'n kamer en hoefde hem alleen nog dicht te likken... loopt zonder erbij na te denken langs z'n ventilator: WOESH. |
ik kan niet draaie :o
|
ik draai ze bijna altijd perfect, alleen ben ik er wel een kwartiewr mee bezig. als ik het snel doe gaat ie gegarandeerd klote
|
Ik kan binnen 3 minuten een meestal, naar mijn mening, perfecte joint draaien. Elke minuut die ik er langer aan besteed maakt hem strakker. Als ik er achteraf toch niet tevreden mee ben rol ik er soms nog een vloeitje strak omheen, dan heb je een mooie witte egale joint.
|
alleen mijn eerste mislukte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |