![]() |
Tekening Lynn
Ik post maar weer eens wat, anders wordt het ook zo kaal, Bluesummers plaatst te weinig anime de laatste tijd ;)
http://www.endoria.net/upload/index.php/1171085678 |
Mooi, prachtig!
Mooie ogen, mooie transparantie van haar kledingstuk, mooie kleuren, echt top Echt niks op aan te merken, ik hoop dat je nog meer hiervan gaat posten gauw! |
dat in de mondhoek vink niet zo geslaagd :)
er is teveel contrast tussen de ogen het is net of de oorbel naar achteren hangt haar voorgevel(ben ik ff beleefd) zit d8 ik een beetje hoog :) maar kleding is idd koel! en kleurtjes (y) voor de rest issie dus oki :p |
ja seg, dr is hier een verbouwing, dus k heb ff geen scanner.. maar k heb nog wel wat liggen dus..
ontopic: zeer koelig! gaaf gekleurd, en mooie kleren.. k vind dr hoofd ietsje te groot, maar da ligt denk k aan mij.. en ze is wel errug dun :eek: maar verder zeeeer cool! (y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dunheid is expres deze keer - je kent het verhaal niet, maar ze loopt dus nogal een poosje honger te lijden voor ze in... euh... dinges *zwaait vaag met haar hand* aankomt... Dus daarom is ze dun. |
Trouwens, wat mij opvalt - bij mij zijn de kleuren nu hij hier staat veel lichter. Komt dat door de verschillende instellingen van de computer? (ik heb deze op een andere computer gekleurd). Op de andere computer zijn de schaduwen veel donkerder, en bijv. het rood eromheen ook...
|
Citaat:
|
ik vind de mond een beetje raar
de rest vind ik echt cool:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: Onwijs mooi gemaakt, leuk kleurgebruik! :cool: (y)
|
Ik snap eerlijk gezegd dat vlechtje niet zo...
Hij is wel heel mooi verder! :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |