![]() |
Klagen over je ex!
Hebben jullie rare, vervelende, gemene, stomme, vieze, irritante, vreemde exen?
Tell me. |
Vraag het Bloemkool (y)
|
nee, ik vind mijn ex aardig
|
Ik hou van mijn ex ex :o
|
Nee, sterker nog; ik begin me nu pas te realiseren dat het toch wel echt een bijzondere jongen is die ik in mijn leven wil. Hij was heel erg verliefd en liep misschien te hard van stapel, daar kon ik op dat moment niet mee omgaan. Maar hij laat nog steeds merken dat hij gek op me is en we hebben gewoon een connectie.
|
Ik heb geen ex :(
|
ik heb 1 klootzak van een ex, 1 die wel lief is maar toch ook raar, en over de ander ben ik nog niet uit
|
Ach, mijn eerste vriendinnetje was een kansloze koe, maar die staat zodanig veel treden lager op de sociale ladder dat ik haar nooit meer heb gezien sinds mijn uitstapje naar die regionen.
|
Ik heb 3 achterbakse tering stinkexen, met 1 praat ik nog wel eens, maar die heeft het IQ van een visstick.
|
Citaat:
Ik heb 2 vervelende exen. Een was achteraf gewoon ronduit gemeen, de tweede is eigenlijk nog steeds wel aardig alleen snap ik niet wat ik ooit in hem zag :confused: |
Citaat:
|
ik heb 1 achterbakse klote ex en das denk de tot nu grootste fout in me leve geweest :s :(
|
ik vind mijn ex (wat een afgrijselijk woord trouwens...) nogsteeds één van de meest speicale mensen die ik ooit ben tegengekomen en ben blij dat t contact niet weg is :o
|
Citaat:
Ik heb mij ook wel eens vergrepen aan een vmbo-meisje :bloos: |
Ik heb een vréselijke ex, word al naar als ik er weer aan terug denk, brrr, wat me bezielde weet ik ook niet...
Toen het uit was werd hij nog erger :| Ook absoluut geen contact meer mee sinds kort, zelfs MSN is te frustrerend. Kortzichtig, dom, arrogant, simpel, jaloers etc. (n) |
Mijn ex was lief en zorgzaam en mooi, maar heel erg gemeen. Nu ben ik er eingelijk achter, toen was ik er blind voor.
Ik liet me door hem manipuleren en hij bewerkte me met zijn zogenaamde liefde voor mij. Maaar dat is nu over! :) |
Naja.. ze waren op zich vrij normaal, totdat ze het uitmaakten, toen begonnen ze raar te doen. Maar ik zal al die verhalen niet weer ophangen. :p Ik heb nergens spijt van trouwens.
En ik zie ze allemaal niet meer. |
Ik kom de mijne af en toe wel eens tegen, maar verder zie ik hem nooit. Het is dat we in hetzelfde dorp wonen..
|
Ik heb één rare, achterbakse, vreemdgaande ex (spreek ik gelukkig nooit meer) en één ex die gewoon normaal is. Die spreek ik nog af en toe.
|
Citaat:
|
Ik heb een ex, en daarmee heb ik zo'n vijf jaar in de klas gezeten. Hij is aardig (ik was dat destijds door het uit te maken niet) en ik geloof dat ie er nu wel overheen is. Is overigens mijn enige ex. :)
|
mn ene ex is echt heel aardig (y) en we gaan goed met elkaar om..
en mn 2de is echt een kansloze slet.. Waar ik echt heel gek op was. Maar ik realiseer me steeds meer dat ik blij moet zijn dat het over is! |
Citaat:
|
Citaat:
maargoed we gaan nu offtopic en das niet de bedoeling |
Mijn ex is niet voor niets mijn ex; Hij was, is nog steeds, echt verschrikkelijk. (n)
|
mijn ex is lieffffffffff
|
kheb er 2.
de een dig ik. de ander niet. |
Mijn ex-en zijn wel oke, ze hebben allemaal zo hun plus- en minpunten maar om ze daarom nou helemaal af te kraken, nee.
|
Het meisje met wie ik voor het eerst een lange relatie had, vind ik op dit moment nog steeds een enorme zeur.
Dan waren er een paar waar ik nog steeds geen slecht woord over kan zeggen. Ze waren leuk, lief, mooi, aantrekkelijk, en ik paste er best wel bij. Alleen een relatie wilde niet echt lukken, wegen minstens één van beide die in een relatie niet veel zin had. Dan waren er nog wat waar ik niet echt meer een mening over heb. En mijn laatste ex was eigenlijk een scaht van een mens. Ik kan ze bij wijze van spreken aan iedereen aanraden. Enige probleem: ze maakt nogal graag ruzie, al vrees ik dat dat vooral onbewust was. En waarom wil ze per se altijd het laatste woord hebben? Maar voor de rest... Ashley, kom gerust nog eens een kopje koffie drinken! |
mijn ex is heel erg lief, echt een schat van een jongen.
Maar hij is zooo ongelooflijk dom en vergeetachtig, en dat begint toch te irriteren na een tijdje. Hij wist echt totaal niks, en als ik dan eens wat uitlegde, was ie het na 3 tellen al weer vergeten.. ik heb er een half uur over gedaan om hem duidelijk te maken dat ik het zojuist uitgemaakt had (nee ik draaide er niet om heen, hij wilde het gewoon niet weten) en nu, na een maand, heeft ie dat kennelijk nog niet zo vreselijk goed door, aangezien ie steeds vraagt hoe het nou tussen ons zit, en dat ie zo veel van me houdt, en dat ie me mist en dat soort verhalen |
Spreek ze allebei nog. Omdat we altijd vrienden zijn geweest. Tuurlijk is dat moeilijk, bij de eerste niet echt, bij de tweede wel (gewoon omdat er nog teveel gevoel in mn donder zit).
Ik klaag niet over exen, heeft geen nut. |
Mijn ex is ontzettend raar: hij blijkt homo te zijn en dat wist ie al in de negen maanden dat ie met mij had.
Tsjah, het blijft toch een leuke jongen. |
Citaat:
Indien geen van de hierbovengenoemde dingen op je van toepassing is, s.v.p. smoel houden. |
nare man, je lokt dat soort reacties zelf uit.. Dat weet je best. Dus reageer er dan ook een beetje normaal op, wanneer iemand hapt.
|
De meeste ex-en heb ik geen problemen mee en vind ik nog steeds wel leuke, aardige jongens... Sinds ik studeer spreek ik er eigenlijk geen meer, maar als ik er 1 tegenkom zal ik er rustig en gezellig een praatje mee maken :).
Ik ex ben ik gruwelijk op afgeknapt en als ik er aan denk erger ik me al gruwelijk aan alle herinneringen ed :o... |
1 ex kom ik wel eens tegen en die is me een partij lelijk geworden. Hij laat zijn haar groeien, waardoor hij dus nu oranje krullen heeft (waar hij die haarkleur ineens vandaan haalt is mij ook een raadsel) en dat terwijl zijn hoofd heel smal is :D en hij heeft verlate jeugdpuistjes gekregen :D Erg grappig!
En verder heb ik wel een paar ex'en die ik achteraf niet zo heel erg aardig meer vind. |
De jongen waar ik voor het eerst mee gekust heb (toen was ik 13) zit nu ineens bij mij op school maar hij is echt totaal verandert van kak naar beetje punk achtig zwarte kleren lang haar haha best grappig om te zien :d
|
mijn 2 exen zijn nog steeds wel lief, heb met allebei af en toe nog wel contact.
|
mijn ex vindt het leuk me elke keer nog even een trap na te geven. heel fijn, blijf dan gewoon weg.
|
Citaat:
|
ik heb een ex... en ik krijg het steeds meer het gevoel dat hij nooit echt in mij persoonlijk geïntresseerd is geweest. Hij was egoïstisch. Ergens was ik dat ook, aangezien ik nooit echt verliefd op hem ben geweest
|
Citaat:
Nou mijn ex is natuurlijk helemaal geweldig in alle opzichten daarom is het nu ook over, triest maar waar :D |
Geen klacht over mijn exen.. alleen de manier waarop een ex het uitmaakte vond ik wel erg fout. Namelijk via de telefoon op oudjaarsavond.. Opeens was meneer niet toe aan een relatie..
|
Geen klacht over mijn exen.. alleen de manier waarop een ex het uitmaakte vond ik wel erg fout. Namelijk via de telefoon op oudjaarsavond.. Opeens was meneer niet toe aan een relatie..
Das kut :s |
Met een van mijn twee exen heb ik nog vaak contact, met de andere is het wat verwaterd, maar dat is niet erg.
|
M'n ex is een van de liefste mensen die ik ken.
M'n andere ex heb ik verdrongen. En m'n eerste ex vind ik niet meetellen. :o Dat is al 2 en een half jaar terug. :p |
Citaat:
|
Niet serieuze ex-en zijn wel schattig en dom. :o :D
De exen die volgen uit een serieuze relatie vind ik niet meer aardig. De één haat ik echt.. de ander haat ik op het ene moment en op het andere moment vind ik hem wel oke. :o |
Gut..
T spreek ik nooit meer. D ook niet W is goede vriend C was voor wel 3 hele dagen :) Dus.. |
ach... ik kan het ze niet kwalijk nemen als ze verbitterd en vals zijn geworden:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |