![]() |
The Others
Vanavond geeft ie op tv. Wie gaat hem kijken? Ik vond het een leuke film..
|
Ik heb het al 2 keer gezien, ik ga vanavond misschien nog stukjes kijken.
Het is een film waarin er vrij weinig gebeurd, maar door de sfeer en het acteerwerk is het spannend. Ik vond hem (y) |
ik ga hem vanavond wel kijken, maar ik ga waarschijnlijk ook een stuk missen (heb hem al gezien, en van 21.30-22.30 is The Apprentice op RTL4)
|
Geweldige film, maar ik heb hem al op dvd. Maar misschien dat ik voor sommige scenes toch nog even ga kijken.
|
Op video, maar als ik erlangs zapt blijf ik toch altijd wel even hangen.
|
goede film van een goede regisseur. binnenkort Mar Adrento (The Sea Inside) van deze zelfde Alejandro Amenábar
|
na twee keer heb ik 't wel gezien. als ik niks te doen had vanaaf had ik 'm misschien wel gekeken, maar ik ben er dus niet.
|
Ja, topfilm! (y)
Ik ga zeker kijken, heb hem al een keer gezien. |
Ik heb m al gezien, en als Charmed een herhaling is kijk ik m nog een keer (y)
|
't wordt of deze, of Amélie :) anders opnemen
|
Citaat:
Het is dat ik Amélie al op video heb. |
Citaat:
|
ik ga hem zeker weten kijken (naja eerst opnemen en later kijken dan). Ben al een hele tijd benieuwd naar deze film. Hij lijkt me zeer (Y)
|
hmm ik twijfel nog tussen Amelie en deze, waarschijnlijk word het deze omdat Amelie me niet echt leuk lijkt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
|
Ga je schamen.
|
Citaat:
|
Wat heeft The Sixth Sense hier nou weer mee te maken :confused:
|
Lijkt me leuke film, ik ga kijken!
|
Dit lijkt mij een hele goede film, dus ik ga 'm zeker kijken vanavond (y) .
|
Citaat:
|
Dit is de meest enge film die ik ooit heb gezien en NACHTMERRIES van gehad heb *brrr* :eek:
Nicole Kidman is zo overtuigend eng...... ik ga hem niet kijken :cool: |
Citaat:
Spoiler
Verder zijn ze idd heel anders. The Others is veel beter, en heeft Nicole Kidman (y) |
Aardige film maar wou me niet imponeren. Misschien komt het dat ik het op een verjaardag heb zitten kijken, maar buiten dat vond ik het niet echt een film om nog een keer te zien. 1x is leuk
|
Citaat:
maar onntopic: Ik ga een poging doen tot kijken :) |
Citaat:
Nee.. doe dan Amélie ;) |
Citaat:
|
the Others en The Sixth Sense zijn beide zeer goede film, maar de The Sixth Sense heeft wat mij betreft the edge.
|
Ik heb hem 2 jaar geleden ofzo op video gezien en vond hem toen wel leuk. Misschien dat ik hem nog een keer ga kijken, maar ER is er ook, op hetzelfde tijdstip geloof ik.
|
nou ik heb het een uur volgehouden en nu stop ik er ook maar mee. Wat een slaapverwekkende film, het is traag en het wekt bij mij geen nieuwsgierigheid op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het gekeken met extra special effects want m'n buurman was aan het klussen en met tafels en stoelen aan het schuiven, het was eng :o :(
|
ik heb 'm net gezien (y) maar het is alleen spannend in het laatste kwartier
|
Ik heb hem net gezien, vond er weinig aan.
Voorspelbaar en er zit weinig pit in. |
Ik vond 't wel een goede film (y) , alleen het einde was een beetje vreemd vond ik.. maar ook wel weer leuk verassend :) .
|
Citaat:
|
Spoiler
Wat ik alleen nog steeds niet snap:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|