![]() |
paddo's
is het normaal als je paddo's beschimmeld zijn?!
en hoe lang blijf je van de kaart? |
van dat schimmel zou ik niet weten. Ik weet wel dat paddestoelen zelf ook schimmels zijn...toch?
En je bent na 1 portie toch wel een uurtje of 4 van de kaart. Kan meer zijn, kan ook nog meer zijn. |
Keine anus, als ik paddo's nuttig zijn het altijd gedroogde (lees: schimmelloos)... Kun je niet even research bij de lokale smartshop doen? :)
Hoelang je wasted bent, is bij mij best wisseld. Ligt uiteraard aan de hoeveelheid/ type paddo. Maareh, ik denk dat de bovenstaande richtlijn van 4 uur wel aardig in de richting komt :) Paddo-ze :) |
een paddo is toch zelf een schimmel?
ik kreeg er een badtrip van van een uur of 4 |
suiker ^^
geef het aan je cavia, en observeer. |
mja als je die groene vlekjes op je paddo bedoeld dan kun je die gewoon eten volgens mij, anders vraag je even bij de smart
|
schimmel is schimmel, vreten die zooi.
|
Citaat:
|
lekker is anders, maargoed, die dingen zijn toch amper weg te krijgen.
|
Citaat:
|
Beschimmelde zooi nooit eten. Als het blauwe vlekken zijn die 'onderhuids' zit,
dan is het normaal. Als het echt schimmel is, is het riskant om te eten. Verder is een paddestoel het vruchtlichaam van een bepaald type schimmel. Een appel is geen boom. Een paddestoel is geen schimmel... |
Citaat:
:| |
Kijk alleen uit dat je geen gemene wachter aardbeien achter je aan krijgt die je van je troon willen stoten!! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uur of 4 |
ja uur of 4 hard, maar daarna ben je nog wel zweverig maar niet van de wereld
|
mja, ik had ze dus gewoon gegeten =)
en dat was best rlxd hehe, ik had een boswandeling gemaakt :o |
Citaat:
|
ok
|
De trip zelf duurt un uurtje of 4-5 gemiddeld,
de comming down kan dan nog wel effetjes duren. Kijk hier voor meer informatie. Op paddo's zitten wel altijd van die groene 'vlekken', maar dat is de werkende stof erin. |
ik ga binnenkort ook voor het eerst doen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |