![]() |
[op tv] Amélie
Citaat:
vanavond om 21.40 op TV1 (België). :) Heb 'm nog nooit gezien maar iedereen is er altijd zo enthousiast over, dus ga 'm maar kijken (of opnemen). Aanrader? |
Wat in de vara-tv-magazine stond is deels wel waar: You love it, You hate it. Er is niet echt een middenweg mogelijk denk ik.
Ik vond de film aardig en goed, al werd het kleurenpallet in de film mij op een gegeven moment te veel, de soundtrack is echt leuk, mits je niet van accordeon houdt, want dan heb je een zware avond. Wanna see a feel good movie? Amélie is yours! :) |
ik vind het een kutfilm, maar iedereen om me heen vindt het wel een aanrader.
|
Het is idd een heel rare film: toen ik net begon met kijken vond ik het echt een stomme film. Ik ben toch verder gaan kijken en toen vond ik hem steeds leuker worden.
|
Hoe meer je hem ziet hoe leuker hij ook word .
Want dan zie je ook steeds meer enzo . |
Citaat:
bij de witte boekenhandel is ie redelijk goedkoop op dvd en video *aanrader* tis echt een klein sprookje :) |
Ik heb hem 1x gezien, vond er niet echt veel aan, beetje 'gepushed-cult' oid :s
Soundtrack is wel geweldig, moet er altijd van huilen :confused: Ga wel kijken denk ik vanavond. |
Citaat:
|
Je moet er van houden.. zelf vind ik het echt een ge-wel-di-ge film! (y)
|
Ik heb hem al op video (y)
Moet m een keertje aanschaffen op dvd.. Als ik geld heb :( |
1x eerder gezien, ook op belgie dacht ik, maar ik ga 'm wel weer kijken :)
|
Citaat:
Ikzelf vind het een erg sterke film, boeiend van begin tot eind. |
ku-hut ik ben er niet :( dat wordt opnemen.. amélie is :cool: (y)
|
Citaat:
|
heb em gezien, was zoooo een leuke film !! wordt je vrolijk van :)
|
Citaat:
Ik heb em nog niet gezien, maar weet niet of ik al thuis ben dan. Ik zie wel :) |
Ik vond het een verfrissende film in het genre van de romantische komedie, zeker aan te raden.
|
Citaat:
maar leuke film (y) ga vanavond ook wel kijken denk ik. 2x wordt dat :) |
Zeer mooie en originele film (y)
|
Citaat:
Dat was het.. :p Bedankt Dusjcrib :o |
Citaat:
|
ik heb hem op dvd en al tig keer gezien
zeker een aanrader (y) |
Citaat:
Maar goed.. jij ook bedankt hoor :cool: |
Citaat:
|
Ik heb hem wel vaak genoeg gezien inmiddels. Ik vind hem wel leuk, maar niet zo geweldig als sommige mensen.
|
1,5 x gezien, ik hoor bij de groep 'You Hate It'....
Vond het gewoon irritant gezeik, het hele onderwerp sprak me totaal niet aan (ben voor humor en actie, dus dit was TOTAAL NIET mijn film :P) |
ha, al gezien maar goed dat je het zegt, wilde 'm eigelijk binnenkort nog een xtje huren;o
|
geweldige film!
en Audrey Tautou's ogen :o |
leuke film maar de soundtrack deed mij maar weinig. :confused:
|
ja heb em ook weer gekeken. geweldige film.
|
Ik heb hem al erg vaak gezien en ik blijf er vrolijk van worden. Het is ook een echte vrolijkwordt-film :D
En de muziek ja.. (Y) btw @ Alfred J. Kwak! jij houdt van humor (en actie) en DUS was dit totaal niet jouw film? Wie zegt dat Amelie geen humor bevat? Tis misschien niet jouw humor, maar dan moet je DAT zeggen. |
Gemist. Maar t deert niet, ik heb m toch al een stuk of 15 keer gezien :o :)
|
Kutfilm (n)
|
Leuk! Alleen echt super grappig was ie niet! Je wordt er wel blij van, dat wel.
|
Op zich wel leuk, maar Delicatessen vond ik leuker (van dezelfde regisseur). De fletse nare kleuren kwamen me wel m'n keel uit na een paar minuten :|
Ook erger ik me heel erg aan al die meisjes die zo willen zijn als Amélie :| Ik ken echt veel meisjes (allen wel vaag) die helemaal gek zijn van de film, ze knippen hun haren zoals Amélie en proberen ook zo 'mysterieus' te doen (eentje zet zelf filmpjes achter elkaar, gewoon omdat Amélie dat deed). Dat verkracht de hele film al :| Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon zichzelf zijn? :( |
Haha, nooit gemerkt dat meisjes in mijn omgeving zich zo gingen gedragen na het zien van de film. :) het klinkt juist wel grappig en kansloos tergelijkertijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het echt een heel apart verhaal :) ... kan me sowieso niet voorstellen dat je je zo laat beinvloeden door een film. Misschien ben ik er te nuchter voor?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een romanticus. Vind hem geweldig.
|
Citaat:
|
leuke film (y)
|
Ik vond er helemaal geen klap aan! Vaag verhaaltje, waarom zou iemand een tuinkabouter over de wereld laten reizen? Heb de film toch opgenomen omdat we hem bij Frans (zonder ondertiteling) gaan kijken.
|
Citaat:
|
die kabouter is geniaal.
|
Citaat:
|
Grrr, mn moeder kan echt niét opnemen. Staat het laatste kwartier/half uur niet op de dvd :( :|
Hoe loopt het af? :o |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |