![]() |
K-pax
Zondag heb ik K-PAX in de bios gezien. Ik ben er helemaal weg van. Ik vond het een ongelofelijk goede film. Ik heb er een recensie over geschreven, alleen ik ben vergeten me naam eronder te zetten...... stom! Dit vond ik er dus van : http://fun.scholieren.com/films/view.php3?id=208
Wat vonden jullie ervan? |
Millenium = Millennium.
Ik las ergens ooit is een recentie van K-Pax en daar was ik het wel mee eens. K-Pax is een heel mooi en goed verhaal, met idd humor en emotionele en weet ik veel wat elementen. Het enige minpuntje van K-Pax is alleen dat hele gedoe met het gezin van de psychiater. Te typisch amerikaans. Er word niet zo diep ingegaan; eerst zit de psych in de clinch met zijn gezin, en nadat die alien weggegaan is, is alles weer goed in zijn gezin, doordat die belangrijke levenslessen heeft geleerd of whatever. Dat vond ik te overdone. De rest, de verhaalline van die alien (ben zijn naam vergeten!) is heel erg goed vind ik! |
Topfilm :cool:
|
heb hem net gezien, ben echt onder de indruk...Spacey speelt echt geweldig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja best een leuke film (y)
Je weet op het eind nog steeds niet of het wel waar is. |
Citaat:
usual suspects american beauty seven behoren nog steeds tot absolute topfilms |
ik blijf het zeggen, spacey máákt een film!
k-pax nog zo eentje inderdaad |
'k vond het echt een kewle film. heel goed gespeeld enzo, echt goed verhaal. ook wel mooie muziekjes erbij :)
|
jaja, hij is echt een alien..hehe
|
K-Pax???
Is die nu pas in de bios? Een vriend van me heeft hem op DVD.... Maar wel een goede film. Das de derde film van Spacey waar een ond over is. En weer is het een sterke film van hem. |
Citaat:
|
Ik vond hem wel leuk maar niet geweldig.
|
(y)
|
Ik heb nu nog maar de eerste helft gezien, en vind m al behoorlijk koel :) Spacey speelt geweldig en de sfeer is fantastisch. Muziek deed me qua indruk denken aan het steeds terugkerende theme in Requiem For A Dream :)
|
Citaat:
Of je hebt gewoon interesant lopen doen en opgezocht welke films ie allemaal heeft gespeeld Verder is ie zeker (y) |
Citaat:
|
Citaat:
(En 't zijn geen 5 minuten hoor :p ) (Toen ik se7en voor het eerst zag; wist ik helemaal niet dat kevin er dus ook in speelde; ik was dus *enorm* blij verrast. :) .. "HEI DAS KEVIN!!!!!" .. ) |
Citaat:
|
Citaat:
Is gewoon bruut hoe Brad Pitt reageert in zo een gare situatie en dan ga ik niet Spaceys "casual" uitstraling er bovenuit steken |
Citaat:
|
Citaat:
|
K-Pax heb ik toevallig vorige week gezien :) vond ik echt een mooie en echt goede film. Echt een film waardoor je gaat nadenken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |