![]() |
Snuiven
Ik wil binnenkort cocaïne gaan snuiven. Daarom heb ik vandaag met wat vrienden geoefend om te snuiven, met Aleve Feminax. Kan dit schadelijk zijn denken jullie? :bloos:
|
snuiven oefen je niet, en mja is niet zo prettig voor je neus, maar voor de rest worden de stoffen denk ik gewoon opgenomen in de bloedbaan.
maar nog steeds snap ik dat oefenen niet |
vast niet
|
Citaat:
|
wat je ook doet, ga geen salmiak uit zo'n lolly snuiven..brand je hele neus zowat weg man..
|
Citaat:
|
wat is er nou moeilijk aan snuiven :confused:
|
wjheheheh waar oefenen mensen wel niet mee man! lol, komkommers etc. en nu ook nog snuvien!!!!!!!
|
Citaat:
:D Komkommers :D (y) |
Citaat:
|
Aleve feminax is toch tegen menstruatiepijn? Je zal vast niet meer dan 1 pilletje hebben gesnoven, dus echt schadelijk is het niet.
|
ik vind het wel grappig :D
waar mensen toch niet al een gedoe van maken |
Citaat:
|
mmm zoutzuur
*drinkt* zou dit schaelijk zijn :D |
bevalt het drinken een beetje ? - ik heb dat nog nooit gedaan, maar ben het wel van plan ;)
|
ik heb met speed snuiven ook geoefend met pep =)
|
Citaat:
|
zeker beter als speed
22:23 |
ja, speed is gewoon troep.
|
zijn wel meer mensen inmpulsief hoor Oma, vandaag bij de loopbaanbegleidster t ehrpoen gekregen dat de tegenligger enthousisast dan dus een kern(shit woord vergeten)_ mja,...iig..ik schijndus enthousisast te zijn!
|
:p
|
Het blijft leuk om een verwarde TS alsnog te zien genieten val al die liefdevolle reacties ;)
|
achja, ik weet geeneens wat het is waarmee ze geoefend heeft :p
|
Ik ook niet.
Maar dan blijft er nog wel een vraag voor haar over: kan je al een beetje snuiven ? |
1. deed het pijn?
2. werd je er raar van? 3. ga je het vaker doen? |
4. Gaf het een 'kick'
5. Wat dacht je toen je het deed ? :o omg wat ben ik de laatste tijd flauw bezig |
Citaat:
|
ik zei toch dat ik flauw bezig was :p
|
/me gooit wat zout over neti-zen
|
wat valt eraan te oefenen? :s ik heb er geen ervaring mee, maar zo lang je snuift in plaats van blaast kan er toch weinig fout gaan?
|
gewoon zorgen dat je een beetje hard doorsnuift en dus niet alles er gelijk weer uit donderd
|
Even voor de lol dan maar.
1. deed het pijn? ja eigenlijk wel. 2. werd je er raar van? ja, ik werd er druk van en was niet echt mezelf. 3. ga je het vaker doen? ik denk het wel, ik heb nog wat over :P 4. Gaf het een 'kick'? ja, vooral ook bij mijn mede snuivers die het deden 5. Wat dacht je toen je het deed? waar ben ik mee bezig :eek: |
bedoel je nou de sos of dat andere rare?
|
Citaat:
|
Ach ik heb wel stommere dingen mee gemaakt op de middelbare school.
Zaten een paar stoere jongentjes pepermunt te snuiven in de klas, hoe kansloos kan je zijn. Het mooie ervan was nog dat er zo'n stomme suf kut lerares,zo over de rooie ging dat ze zat te tranen van woede. Waarschijnlijk zo'n sufkut die iets meegmaakt heeft in haar jeugd en daar niet over heen is gekomen. |
:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop dat je het meent
|
Citaat:
|
pepperdepep
|
|
ik quote needlefreak :p
|
Citaat:
|
Je moet van die kleurendip die je op ijsjes doet snuiven.. das 100% kleurstof en dan word je helemaal happy :)
|
wil je pijn in je neus hebben moet je snuif tabak proberen. :( auw me neus, snuiven is nix voor mij.
|
Citaat:
|
Toen ik klein was vond ik mn schone kleren altijd zo lekker ruiken toen ben ik met mn neus boven de bak met waspoeder gaan hangen :eek: haha nog nooit zo lopen janken geloof ik
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |