![]() |
Ik ga morgen naar de Efteling :cool:
Dus zullen me morgen overdag niet zien, haha.
Maar om er nog even een interessante discussie aan vast te knopen: Hou jij van pretparken? Ga je vaak naar pretparken? Wat is je favoriete pretpark? Wat is je favoriete attractie? Deel het met uw medeforummers! |
Mwah, nee, geen, geen
|
Ik vind pretparken heel leuk, helaas kom ik er nooit. Ik heb niet echt een favo pretpark hoewel de Efteling heel leuk is. Een favo attractie heb ik niet.
|
Citaat:
nee, Efteling, heb ik niet, bij deze. |
Ik vind 't ook leuk. (y)
|
dan ben jij vlakbij mij! denk aan me in het sprookjesbos!
en nee ik ga niet zo graag naar pretparken, de efteling is wel mijn favo overigens |
Ik ga morgen ook naar de Efteling:cool:.
Ontopic: Hou jij van pretparken? Ja Ga je vaak naar pretparken? Ja, heb een abonnement op de Efteling:o. Wat is je favoriete pretpark? De Efteling, hoewel Six Flags ook hoog komt in mijn lijstje. Wat is je favoriete attractie? Efteling: Vogel Rok, Carnaval Festival (Reizenrijk dus(y)). Six Flags: El Condor(y), Superman en Goliath. Edit: Ik was de Superman vergeten:eek:. |
Citaat:
|
Leuk om eens naar toe te gaan met kinderen, maar verder vind ik het niet echt iets aan :|
|
Citaat:
|
Ik houd wel van pretparken, maar ga er eigenlijk bijna nooit heen. 'k Heb ook geen favoriet pretpark of een favoriete attractie ofzo.
|
Hou jij van pretparken? Jaaa! Ga je vaak naar pretparken? Niet zo vaak Wat is je favoriete pretpark? Six Flags Wat is je favoriete attractie? El Condor, La Via Volta of de Superman
|
veel plezier morgen :)
ontopic: ik haat pretparken (walgelijk duur en walgelijk eng) |
ik heb echt een hekel aan pretparken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben dol op pretparken :D favo pretparken zijn Phantasialand in Duitsland en Eurodisney in Parijs maar in Nederland is SixFlags ook wel leuk. Favo attractie zijn de vrije val en de boomstammetjes.
|
Citaat:
|
efteling is wel :cool:
pony park slagharen vond ik ook altijd helemaal geweldig (y) maar ja, daar ga ik nu niet meer heen... van de zomer ben ik in sixflags geweest, ook :cool: |
Citaat:
nee, wij nanen niet he? |
de efteling _O_ zo gaaf :cool:
de rest is minder interessant |
Citaat:
|
Pretparken zijn leuk. Ik ga er niet veel heen, maar Six Flags bevalt wel.
|
Efteling heb ik wel weer gezien na 2 keer :|
Khou wel van achtbanen dus moet zeker nog een keer naar Six Flags :) |
ik vond de efteling niet echt leuk en spannend genoeg meer, toen was er Six Flags en die heb ik eigenlijk bijna wel weer gezien...
|
Pffff, wat een stomme topictitel is het nu (n)
|
Citaat:
|
Op zich zijn pretparken wel leuk, ik ga alleen niet zo vaak omdat ik er een beetje een schijthekel aan krijg dat het altijd ruzie is dan (of de groep splitst zich op) en dat is gewoon klote.
|
Citaat:
Dat 'Hou jij van pretparken' heb ik er niet ingezet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga zondag naar six flags :cool: Eigenlijk vind ik six flags niet leuk, maar ik heb een vrijkaartje, dus ja. De efteling vind ik het leukst en daar is de droomvlucht het leukst. Ik ben nog nooit naar de efteling geweest terwijl mijn moeder niet spontaan ziek was, dus ik wil nog wel een keer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hou jij van pretparken? Jaaaaaaa :D !!
Ga je vaak naar pretparken? Niet echt, helaas :( . Wat is je favoriete pretpark? Six Flags Holland (van de pretparken waar ik geweest ben) Wat is je favoriete attractie? Goliath + Superman The Ride |
Citaat:
|
ben net terug uit sixflags.
das helemaal top als je van 8banen houdt(y) met halloween is het nog leuker :eek: (y) :D tja vindt de el condor erg leuk en verder de goliath |
Citaat:
|
neuh
|
ik haat en walg van attractieparken.....
als het enigzins kon, zou ik ze afschaffen en verbieden.... |
Een keer in de zoveel tijd wel.
|
SixFlags kan absoluut niet tippen aan de Efteling. :nono:
Daar heb je een park van het kaliber EuroDisney voor nodig. |
Ik vind ze wel leuk eigenlijk, maar ga niet vaak ofzo.
Alhoewel.. deze zomer naar disney geweest en een paar weken terug naar de efteling, maar daar hadden we nog kaartjes voor liggen.. |
Ik haat ze want te druk.
|
Ja, best leuk af en toe...
|
Al die enge achtbanen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |